خانه های سه بعدی هلند رونمایی شدند

0
889

کالاسودا_خانه های سه بعدی هلند اخیرا رونمایی شده است. این خانه های سه بعدی هوشمند را می توان یک انقلاب قابل توجه در حوزه شهرسازی دانست.

خانه های سه بعدی هلند را می توان جزو مهم ترین تحولات شهرسازی جهان تلفی کرد. این خانه های سه بعدی هوشمند که در شهر شهر آیندهوون(اَیندهوفِن) در استان برابانت هلند قرار دارند، به طور کامل توسط چاپگرهای سه بعدی طراحی شده اند.

شهر آیندهوون را می توان یکی از مهم ترین شهرهای هوشمند و سه بعدی جهان دانست که امکاناتی منحصر به فرد دارد.جالب است بدانید مخاطبان نیز نسبت به حضور در این شهر تمایل بالایی دارند، چرا که به محض ان که :یکی از ۵ خانه‌ای که با چاپگر سه‌بعدی (کوچک‌ترین خانه) ساخته  شده برای فروش در سایت قرار گرفته است، به سرعت ۲۰ خواهان پیدا کرده است. این موضوع نشان می دهد که بسیاری از افراد خواهان حضور در این مکان هستند.

فردی به نام «تئو سالت» که اولین پل سه‌بعدی جهان را در سال ۲۰۱۷ ساخت؛ این پروژه را راهبری فنی می‌کند که می‌تواند قواعد ساخت‌وساز در دنیا را عوض کند.

یکی از نکات ثانویه  که شاید برای شما جالب باشد این است که پروژه ساخت خانه‌های سه‌بعدی موسوم به «Project Milestone» توسط کمپانی Van Wijnen پیش می رود  و به دلیل حضور آکادمی معروف طراحی در آیندهوون، قطعاً محصولات سه‌بعدی کیفیتی جهانی خواهد داشت.

با همه این ها تعجب خواهید کرد اگر بدانید، شهر مذکور آجرچین ماهر نداشته و یکی از راه‌هایی که به ذهن مقامات افتاد این بود که در این شهر جنوبی از چاپ سه‌بعدی برای رفع مشکل استفاده شود.

نخستین فاز از ساخت  خانه‌های سه‌بعدی در Meerhoven نزدیک فرودگاه، تا سال ۲۰۱۹ تکمیل‌شده و به‌صورت سه‌خوابه به مشتریان تحویل داده می‌شود. مدیر کمپانی سازنده می‌گوید: تا ۵ سال آینده چاپ سه‌بعدی در صنعت ساخت‌وساز حرف اول را خواهد زد.

نظر شما چیست؟آیا به خانه های سه بعدی اعتماد دارید؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید