خبر جدید از گلکسی فولد 2 با دوربین نصب شده زیرنمایشگر

0
1682
خبر جدید از گلکسی فولد 2 با دوربین نصب شده زیرنمایشگر
خبر جدید از گلکسی فولد 2 با دوربین نصب شده زیرنمایشگر

گفته می‌شود نسل دوم گوشی تاشوی گلکسی فولد سامسونگ به نام گلکسی فولد 2 قرار است هم زمان با نوت 20 رونمایی شود، در حالی که برای اولین بار دوربین در زیر نمایشگر تاشو تعبیه خواهد شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از نوت بوک چک، هفته گذشته سامسونگ گلکسی زد فلیپ را رونمایی کرد و علی رغم انتقادات وارده به میزان مقاومت گوشی، بازخوردها خوب بوده است.

به هر حال نکته مهم اینجاست که گلکسی زد فلیپ مبتنی بر گلکسی فولد{گوشی تاشو سال گذشته سامسونگ} بنا نشده و با آن تفاوت‌ دارد.

چند وقت پیش گفته شد کمپانی کره‌ای در حال توسعه نسل بعدی گلکسی فولد به نام گلکسی فولد 2 است که اواسط 2020 راهی بازار می‌شود.

به گفته توسعه دهنده معروف، Weinbach، گوشی جدید بر اساس شایعات از فناوری شیشه فوق ظریف UTG بهره خواهد برد و تراشه اسنپ دراگون 865 با 16 گیگ رم و دوربین 108 مگاپیکسلی روی آن سوار خواهد شد.

نام فنی گوشی به گفته وی Champ است {نام فنی گلکسی فولد Winner بود} و شیشه بکار رفته در زد فلیپ قرار است روی گلکسی فولد 2 نصب شود.

نکته قابل توجه قرار گرفتن دوربین گوشی زیر نمایشگر 7.7 اینچی است که برای اولین بار سامسونگ این تجربه را روی گوشی تاشو آزمایش خواهد کرد.

همچنین قلم جدیدی برای گلکسی فولد 2 در نظر گرفته شده و در رنگ‌های آبی، نقره‌ای، طلایی، صورتی و مشکی عرضه خواهد شد.

همان طور که گفته شد گلکسی فولد 2 همراه با نوت 20 در ماه جولای رونمایی وعرضه خواهد شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها