خبر خوش آنالیزورها برای شرکت اپل ؛ روزهای سخت خداحافظ!

0
340
خبری خوش آنالیزورها برای شرکت اپل ؛ روزهای سخت خداحافظ!

به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت اپل منتشر شده که نشان می دهد روزهای سخت و ناامید کننده این شرکت به زودی به پایان می رسد. آنالیزورها در این زمینه خبر خوبی برای اپل دارند.

توضیحات آنالیزور معروف در مورد شرکت اپل

آقای مینگ چی کیو یکی از بهترین آنالیزورها شرکت اپل در این کسب و کار است. در گذشته ایشان به خوبی توانسته بود حدس های درستی در زمینه محصولات آتی داشته باشد و چند ماه جلوتر بگوید که این محصولات جدید چه ویژگی هایی خواهند داشت. حالا ایشان با بررسی میزان کاهش فروش محصولات شرکت اپل به این موضوع پی برده است که روزهای سخت این شرکت به زودی تمام می شود.

پیش بینی ها و آنالیزهای آقای مینگ

زمانی که میزان درخواست برای خرید گوشی های iPhone در چین و دیگر نقاط دنیا کاهش پیدا کرد آقای مینگ این موضوع را پیش بینی کرده بود که در سه ماهه اول سال 2019 شرکت اپل حدودا بین 36 تا 38 میلیون دستگاه فروش خواهد داشت اما این موضوع را اعلام کرده که شرکت اپل در سه ماهه دوم سال 2019 بازگشت خوبی خواهد داشت و بین 34 تا 37 میلیون دستگاه فروش خواهد داشت.

رشد دوباره فروش محصولات شرکت اپل بر اساس گفته های آنالیزورها

اگر تمام این آنالیزها درست صورت بگیرد احتمالا میزان کاهش فروش 29 درصدی شرکت اپل در سه ماهه اول به 14 درصد در سه ماهه دوم خواهد رسید و این موضوع می تواند نگاه دنیای تکنولوژی را دوباره به شرکت اپل جذب کند. قطعا نیمه سوم و چهارم برای شرکت اپل رویایی خواهد بود و مشکلات اخیر این شرکت در چین به پایان خواهد رسید.رشد دوباره فروش محصولات شرکت اپل بر اساس گفته های آنالیزورها

آنالیز کلی سال 2019 شرکت اپل

پیشبینی آقای مینگ برای سال 2019 این است که شرکت اپل بین 188 تا 192 میلیون دستگاه فروش داشته باشد و باید دید که آیا این آنالیزها و پیش بینی ها درست از آب در خواهد آمد یا خیر…

شرکت طی ماه اخیر و اواخر سال 2018 با مشکلات و مسائل بسیاری مواجه شده بود و همین مساله حتی روی فروش محصولات جدید این شرکت هم تاثیرگذار بود. قطعا مساله ای شرکت اپل شدیدا به آن توجه خواهد کرد این است که دوباره روند فروش خود را به حالت صعودی برگرداند. شکی نیست که شرکت اپل باز هم طی ماه های آینده خبرساز خواهد شد.

نظر شما در مورد مسائل و اتفاقات اخیر شرکت اپل چیست؟ آیا شما هم از افرادی بودید که دیگر از محصولات اپل خریدی انجام ندادید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها