خدمات ۳۰۰ میلیون تومانی به بازی سازان

0
103

۳۰ بازی ساز برتر ایران می توانند تا ۳۰۰ میلیون تومان خدمات رایگان دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از این پس تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان خدمات رایگان با همکاری یک شرکت ایرانی در اختیار بازی سازان برتر کشور قرار می دهد.

بازی سازان ایرانی

بازی سازان ایرانی همان تیم ها و شرکت های خصوصی و دولتی هستند که بازی‌های رایانه‌ای و بازی های ویدیویی تولید می کنند تعداد بازی سازان ایرانی بیش از ۱۰۰ تیم یا شرکت می‌رسد که نزدیک به ۵۰ تیم از آن ها بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور مجوز دریافت کرده‌اند حالا از میانه مجوز داران ۳۰ شرکت بازی ساز برتر قرار است خدمات رایگان دریافت کنند.

خدمات ۳۰۰ میلیون تومانی به بازی سازان ایرانی

با همکاری یک شرکت فناوری ایرانی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، به‌منظور حمایت از بازی‌سازان نوپا، استفاده از خدمات DNS‌ ابری، شبکه‌ توزیع محتوا و امنیت ابری به ارزش سه میلیارد ریال و با سقف حمایت ۱۰۰ میلیون ریال برای هر تیم یا شرکت، به‌شکل رایگان در اختیار ۳۰ بازی‌ساز قرار خواهد گرفت.

شناسایی ۳۰ بازی ساز برتر ایرانی

بازی سازان برتر در این آزمون تقاوت رتبه ای خاصی با رقبای خود ندارند و اولویت بررسی ثبت‌نام‌کنندگان از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای زمان ثبت درخواست تعیین شده است. هم‌چنین در زمان بررسی درخواست‌ها تیم‌ها و شرکت‌های عضو هم‌گرا از امتیاز بالاتری برخوردار خواهند شد.

۳۰ مجموعه‌ای که در این فراخوان مورد تایید قرار می‌گیرند، می‌توانند به‌شکل رایگان و به مدت ۶ ماه از خدمات DNS‌ ابری، شبکه‌ توزیع محتوا و امنیت ابری بهره‌مند شوند. تیم‌ها یا شرکت‌های بازی‌ساز می‌توانند تا پایان روز اداری شنبه ۱۲ مرداد ماه اطلاعات خود را در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نشانی www.ircg.ir تکمیل کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها