خرابکاری های نمایشگر   Google Pixel 2 XL بررسی خواهد شد

0
310
خرابکاری های نمایشگر   Google Pixel 2 XL بررسی خواهد شد|کالاسودا

خرابکاری های نمایشگر   Google Pixel 2 XL بررسی خواهد شد|کالاسوداکالاسودا_ خرابکاری های اخیر در خصوص نمایشگر های گوشی های Google Pixel 2 XLبا عث شده مدیران گوگل به فکر یک راه چاره باشند .

تولید موبایل در دنیای امروز کار ساده ای نیست . به خصوص وقتی تعداد رقبای بازار تکنولوژی آنقدر زیاد باشد که هر روز نوع جیدی از تلفن های همراه به بازار ارائه می شوند .

در چنین شرایطی گاهی شتابزدگی برای ارائه محصول و تلاش برای پشت سر گذاشتن رقبا منجر به نتایجی مخرب و منفی می شود. موضوعی که این روزها برای کاربران   Google Pixel 2 XL رخ داده است .

این در حالی است که در روزهای اول عرضه این گوشی، تجهیز آن به نمایشگر شفاف و زیبای OLED باعث تحسین کارشناسان شده بود، اما حالا مشخص شده این نمایشگر دارای مشکلاتی است که باعث می شود عملکرد خوبی نداشته باشد.موضوعی که نه تنها کارشناسان بازار فناوری را شگفت زده کرده بلکه زمینه ساز ناراحتی بسیاری از کاربران وفادار شده است .

 خریدار جوانی دراین خصوص می گوید ؛ تنها بعد از 7 روز استفاده از Google Pixel 2 XL  شاهد سوختن بخشی از نمایشگر آن بودم . گوگل در واکنش اعلام کرده از مشکل آگاه است و در حال بررسی آن برای ارائه راه حلی مناسب است.

اما ماجرای شکایات از چه قرار است ؟ سوختن بخشی از نمایشگرهای OLED یا همه آن و نمایش خطوط رنگی بزرگ که قسمت زیادی از صفحه نمایشگر را می پوشاند از جمله مشکلاتی است که در مورد این گوشی توسط کاربران شبکه های اجتماعی گزارش شده است.

این موضوع به سرعت به سوژه داغ نگرانی مدیران و تیم سازنده و طراح تبدیل شد و قرار است گوگل بررسی جدی این موضوع را در دستور کار خود قرار  دهد . چرا که به نظر می رسد این موضوع ابعاد حیثیتی پیدا کرده است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها