خراب شدن سایت آمازون در زمان شروع جشنواره Prime Day

0
377

کالاسودا_خراب شدن سایت آمازون در زمان شروع جشنواره Prime Dayاین سایت این قول را به کاربران خود داده بود که می توانند بهترین کالاها را کاربران ویژه در زمان مناسب و روز این جشنواره خریداری کنند.به طور طبیعی خیلی از کاربران به این سایت هجوم آورند تا بتوانند خریدهای مقرون به صرفه ای داشته باشند.اگرچه در روز بازگشایی این سایت به طور موقت از دسترس کاربران خارج گردید.

این سایت خرده فروشی آنلاین به دلیل افزایش ترافیک سایت یعنی ورودی کاربر به طور موقت از دسترس خارج و خراب شد.این جشنواره دقیقا در ساعت ۱۲ شب شروع گردید و بعد از شروع دقیقا مشکلات این سایت شروع شد و گرازش های خرابی به سرعت به دست مهندسین آمازون رسید.

البته بیشتر این خرابی ها در کشور آمریکا اتفاق افتاد و میانگین شهرهای نیویورک و کالیفرنیا به نسبت دیگر شهرها بیشتر بود. که جالب این خرابی تا ساعت ۵ بعد از ظهر روز بعد هم ادامه داشت.

این موضوع باعث شد تا افراد نتوانند کالاهایی که علاقه دارند را از روی سایت آمازون خریداری کنند.این خرابی تا ساعت ۵ به قول خود شرکت آمازون مشکلات عدیده ای را برای بعضی از کاربران ایجاد کرد و تلاش شده تا این مشکل هرچه زودتر برطرف گردد.

روز پرایم آمازون که در ۱۱ ام جولای هر سال اتفاق می‌افتد، تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان پرایم آمازون در بر دارد که گاهاً این تخفیفات از تخفیفات جمعه‌ی سیاه همان سال نیز بهتر است. گرچه در سا‌ل‌های گذشته این تخفیفات به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شدند، امسال روز پرایم کمی زودتر شروع می‌شود. در واقع تخفیفات روز پرای بی نظیر می باشد.

سایت BestBlackFriday.com که تخفیفات را تحلیل و بررسی می‌کند، مقایسه‌ای بین جمعه‌ی سیاه و روز پرایم در سال‌های ۲۰۱۰۵ و ۲۰۱۶ انجام داده است. آن‌ها دریافتند که در سال ۲۰۱۵، ۶۴ درصد از قیمت‌های روز پرایم بهتر از قیمت‌هایی بود که در جمعه‌ی سیاه همان سال به مشتریان پیشنهاد داده شده بود. در سال ۲۰۱۶ این درصد به ۷۷ درصد افزایش یافت. در هر دو سال، ۱۰ درصد از قیمت‌ها در هر دو روز یکسان بود.

این تخفیف یک روزه (۳۰ ساعته) بیش از ۱۰۰ هزار حراج در دنیا برای مشتریان پرایم خود ارائه می‌کند. تخفیفات این روز به دو صورت ارائه می‌شود: تخفیفات جرقه‌ای و تخفیفات روز. تخفیفات جرقه‌ای برای دوره‌ی زمانی ثابت و مشخصی موجود هستند، در حالی که تخفیفات روز برای تمام روز برقرار هستند.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها