«خرید درمانی» آخر سال بچه‌های تحریریه سایت Mashable

0
761

به نظر می‌رسد به جز روشن کردن آتش شومینه، اعضای تحریریه‌ی Mashable این مدت اخیر را درگیر خرج کردن پس انداز هایشان در طول سال بوده اند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از mashable، البته به گفته‌ی خودشان، سال گذشته برای آنها مثل 10 سال گذشته است و این خرید-درمانی آخر سال تنها چیزی است که می‌تواند آنها را تسکین دهد.

این لیستی از خرید اعضای تیم Mashable در ماه دسامبر است:

 

میز مخصوص پازل Jigsaw به همراه محل نگه داری

جسیکا کوئِن، سردبیر: پازل های Jigsaw برای مغز یک ورزش عالی محسوب می‌شوند و من همیشه سعی دارم پدر و مادرم مجاب به وقت گذاشتن با آنها وادار کنم، اما آنها همیشه بهانه می‌آورند. این پازل‌های معمولا جای زیادی را اشغال می‌کنند، آن هم برای روزها و هفته‌ها. این تخته پازل این مشکل را حل می‌کند و به صاحب خود اجازه می‌دهد پازل نیمه کاره یا تکمیل شده است را به هر جا که می‌خواهد انتقال دهد.

 

نامه‌های پستی به سبک قدیم

نیکول کاموراتا، ادیتور بخش خرید: من از آن دسته افرادی هستم که که هنوز به نامه های دست نویس قدیمی اعتقاد دارد و فکر نمی‌کنم قرار باشد به این زودی ها هم تغییر کنم. به همین دلیل دو بسته‌ی 100 تایی از این یاد کارت‌های تشکر را با قیمت بسته ای 20 دلار از آمازون تهیه کردم. جنس کاغذ این کارت ها فوق العاده است و داشتن آنها همیشه به درد می‌خورد.

 

روغن صورت برای جلوگیری از خشکی پوست در زمستان

دیلان هس، گزارشگر بخش خرید: پوست صورت من هیچ وقت با من مهربان نبوده است، اما در فصل زمستان تحمل آن غیر ممکن می‌شود و بیشتر شبیه یک قالب گچ می‌ماند. من هیچ وقت اعتقادی به محصولات مراقبت پوست ارزان قیمت نداشته‌ام، اما تا الان محصولات شرکت Ordinary به من نشان دادند که تا الان اشتباه می‌کرده ام.

 

ماسک شبانه برای جلوگیری از ترک لب‌ها

دیلان هس، گزارشگر بخش خرید: دوست من از طرفداران پر و پا قرض این محصول است و به همن دلیل هم من یکی از اینها برای کریسمس به او کادو دادم. پس از آن خودم هم کمی از آن استفاده کردم و فکر می‌کنم این محصول در جلوگیری از خشکی لب‌های من موثر بوده است.

 

یک سبد برای جمع کردن لباس‌های فصل سرما

دیلان هس، گزارشگر بخش خرید: از آنجا که من آدم خیلی سرمایی هستم، آپارتمان من پر از پتو های مسافرتی است. و منظورم از پر این است که تعداد آنها آن قدر زیاد است که باید فکری به حال محل نگه داری آنها می‌کردم. به همین دلیل من این سبد زیبا را از Target خریداری کردم تا پتو های خود را در آن جمع کنم.

 

یک کتاب جذاب برای فصل زمستان

میلر کِرن، گزارشگر بخش خرید: این کتاب به حدی برای من جذاب بود که نمی‌توانستم تا 4 صبح که آنرا تمام کردم، آنرا کنار بگذارم. سرعت داستان سرایی این کتاب به حدی بالا بود که قلب من را به تپش انداخته بود و من عاشق چنین کتاب هایی هستم. من این کتاب را به همه  طرفداران ژانر ماجرایی-روانشناختی و معمایی توصیه می‌کنم.

 

یک sous vide با کیفیت حرفه‌ای

الکس هامفرِیس، تولید کننده‌ی ویدیو: بر خلاف من، پدرم یک آشپز حرفه ای است و برای کریسمس یکی از اینها را آرزو کرد. من هم یکی برای او خریدم. من حتی نمی‌دانم این دستگاه دقیقا چه کار می‌کنم، اما فکر می‌کنم بتوانم نام آنرا کمابیش درست تلفظ کنم. تنها چیزی که نظر من را در این دستگاه جلب کرد، عبارت “کوچک اما قدرتمند” در تصاویر تبلیغاتی آن بود. امیدوارم این به درد پدرم بخورد.

 

یک آداپتور کامل برای سفرهای خارجی

ساشا لکاچ، گزارش گر بخش حمل و نقل: من من سال آینده قرار است در آمریکای جنوبی مشغول کار شوم، به همین دلیل هم این آداپتور کامل را تهیه کردم تا در کشور هایی که به آنها سفر خواهم کرد، با مشکل برقی روبرو نشوم.

 

گلدان لیوانی نمونه گرفته شده از لیوان معروف NYC

جوز رویز، طراح محصولات: دوست من از طرفداران پر و پا قرض Law and Order است و یک بار از من خواست تا یکی از لیوان های معروف شهر نیو یورک را که پلیس ها همیشه استفاده می‌کنند برای او کادو بگیرم. من هم وقتی این گلدان را دیدم، به نظرم رسید که این بهترین هدیه‌ی ممکن برای دوستم است، اما بعد نظرم عوض شد و آنرا برای خودم نگه داشتم.

 

یک مرطوب کننده‌ی سطح بالا

هنری مِتیویِر، مسئلو SEO: این آب و هوای خشک شمالی امسال من را از پا در آورده است. به همین دلیل هم به فکر تهیه‌ی یک مرطوب کننده افتادم که در حد استاندارد های کارخانه ای و صنعتی قدرت داشته باشد. فکر می‌کنم حداقل می‌توانم این زمستان را بدون آلرژی های کشنده‌ی همیشگی پشت سر بگذارم!

 

یک باندل نینتندو سوییچ

اِلوی مِی پَریان، دستیار انیمیشن: من این باندل Ring Fit Adventure را برای سوییچ تهیه کردم تا خود کنسول سوییچ را برای خودم بردارم و فرمان و پا بند آنرا هم به خواهر و خواهر زاده هایم هدیه کنم، چون آنها خودشان از قبل یک سوییچ داشتند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها