بهترین گوشی ها با قیمت بین 2 تا 3 میلیون تومان

0
8223
بهترین گوشی ها با قیمت بین 2 تا 3 میلیون تومان

طی چند وقت اخیر علی رغم افزایش قیمت موبایل، محصولات متنوعی در بازار وجود دارد و انتخاب را برای کاربران تا حدودی سخت تر کرده است. به همین منظور امروز قصد داریم به بررسی بهترین خرید موبایل با قیمت بین 2 تا 3 میلیون تومان بپردازیم. با توجه به اینکه در این رده قیمت گوشی های هوشمند برندهای سامسونگ، هواوی، شیائومی و سونی قرار دارند، کاربران می توانند انتخاب های بسیار خوبی از بین این برندها داشته باشند. برای بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

هواوی و آنر؛ پرفروش ترین برندها برای بهترین خرید موبایل با قیمت بین 2 تا 3 میلیون تومان

کمپانی هواوی گوشی های متنوعی در این محدوده قیمت در اختیار کاربران قرار داده است؛ گوشی های هوشمند Y9 نسخه 2018 و Y7 نسخه 2019 هر دو قیمتی در حدود 2میلیون و 700هزار تومان دارند. یکی از برترین گوشی های هوشمند سال نیز Y9 نسخه 2019 است که حدود 3میلیون تومان قیمت دارد.

در کنار این دو گوشی هوشمند پی اسمارت 2019 قیمتی در حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان دارد و به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند میان رده شرایط خوبی در بازار ایران دارد.

در کنار گوشی های هوشمند هواوی برند آنر نیز فروش خوبی دارد. گوشی هوشمند آنر 10 لایت قیمتی در حدود سه میلیون تومان دارد و آنر 8C و 8A نیز در کنار گوشی های خوش فروش بازار به شمار می رود و 8C قیمتی در حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان دارد و 8A نیز حدود 200 هزار تومان ارزان تر در اختیار کاربران قرار می گیرد.برای بررسی بهترین گوشی های میان رده 2019 در این بخش کلیک کنید.

هواوی و آنر؛ پرفروش ترین برندها برای بهترین خرید موبایل با قیمت بین 2 تا 3 میلیون تومان

کمپانی سامسونگ برندی جذاب برای خرید گوشی تا 3 میلیون

کمپانی سامسونگ در این رده قیمت گوشی های هوشمند متنوع است؛ گرانترین گوشی هوشمند این رده مربوط به گلکسی جی هشت است. این گوشی هوشمند به دو نسخه 32 و 64 گیگابایت رسیده به بازار است که نسخه ارزان تر 3 میلیون و نسخه ارزان تر قیمت حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان است.

گوشی هوشمند گلکسی A6 نسخه 2018 همچنین دارای قیمت تقریبی 2 میلیون و 700 هزار تومان و گوشی های هوشمند J7 Prime 2 نیز در همان قیمت قیمتی هستند. در این رده قیمت گوشی های سری سری J6 با قیمت تقریبا 2 میلیون تومان به فروش می رسد.

در کنار این گوشی های هوشمند موبایل گلکسی A20 نیز به عنوان محصولات خوش قیمت موجود در بازار به شمار می رود و قیمتی در حدود 3 میلیون تومان دارد و نسخه ارزان تر این گوشی هوشمند یعنی A10 نیز حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد.

کمپانی سامسونگ برندی جذاب برای خرید گوشی تا 3 میلیون

شیائومی و رقابت با هواوی در بخش میان رده ها

شیائومی این روزها فعالیت های خوبی در بازار ایران دارد. این برند چینی که در چند سال اخیر فروش خوبی را تجربه کرده است، موبایل قدرتمندی در میان گوشی های موبایل با قیمت 2 تا 3 میلیون تومان دارد. گوشی موبایل ردمی 6 حدود 2میلیون تومان قیمت دارد و گوشی هوشمند ردمی نوت 5 پرو نیز با قیمتی در حدود 3میلیون تومان به فروش می رسد. شیائومی با این دو گوشی هوشمند قدرتمند شرایط بسیار خوبی را در بازار ما تجربه می کند.گوشی هوشمند Mi A1 نیز با قیمت 2میلیون و 600هزار تومان به فروش می رسد.

شیائومی و رقابت با هواوی در بخش میان رده ها

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها