خسارت 26 میلیاردی اپراتورها به زائران

0
140

دو اپراتور تلفن همراه 26 میلیارد تومان خسارت با نام اینترنت به زائران اربعین وارد کرده اند که قرار است این میزان به آن ها باز گردد.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته در توئیتی با هشتگ #حق‌الناس نوشت: الوعده وفا! از فردا شب بازگشت هزینه‌های اینترنت کاربران در ایام اربعین که آزاد استفاده کرده بودند آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: ممنون از همراه اول و ایرانسل که با هماهنگی سهامداران عمده‌اشان این ۲۶ میلیارد تومان را به مردم پرداخت می‌کنند و با پیامک به آنها اطلاع می‌دهند!

این اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حالی است که زائران اربعین حسینی این روزها نسبت به هزینه اینترنت اعمالی از سوی اپراتورهای تلفن همراه ایران شکایت داشتند. در واکنش به این شکایت، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چند شب قبل در توئیتی نوشت که با توجه به اعتراض زائران اربعین نسبت به هزینه‌های بالای اینترنت آزاد، احتمال محاسبه دیتای مصرفی به صورت بسته‌های اپراتورها وجود دارد.

آذری جهرمی همچنین نوشت که خدمت به زوار اربعین شرف ماست.

وی تاکید کرد که دیشب با ۳۰ زائر درباره کیفیت خدمات ارتباطی صحبت کردم، گلایه اصلی اینترنتی است که خارج از بسته و با نرخ آزاد محاسبه شده است.

او اعلام کرد که از اپراتورها می‌خواهم با کسب رضایت سهامداران عمده خود، همه مصارف را در قالب بسته محاسبه و پول‌های اخذشده را به زوار بازگردانند.

اما این مساله تنها به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خلاصه نشد و موجب شد که ستاد ویژه فرمان امام خمینی ره نیز به این داستان ورود کند و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این باره گفت: پس از بررسی به استفاده کنندگان بسته های اینترنت اربعین تخفیف داده می ‌شود.

حجت نیکی ملکی در واکنش به خبر محاسبه بخشی از اینترنت زوار اربعین بدون تخفیف در توییتر خود از کاهش هزینه اینترنت زائرانی که از مشترکان همراه اول بوده اند خبر داد.

وی نوشت: پس از انتشار خبری ازمحاسبه هزینه بخشی از  اینترنت زائرین در قالبی خارج از بسته‌های تخفیف، از طرف ستاد اجرایی فرمان امام (سهامدار ۱۹ درصدی مخابرات) به همراه اول دستور داده شد پس از جلب رضایت سهامدار عمده(دولت)و دیگر سهامداران نسبت به محاسبه این هزینه درقالب بسته های تخفیف اقدام نماید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها