خلاصه روز دوم CES 2023 در سایت انگجت

0
115

نمایشگاه CES 2023 رسماً آغاز شده و ما در این مقاله به بررسی فناوری‌های ارائه شده در روز دوم این نمایشگاه می‌پردازیم.

خلاصه روز دوم CES 2023

سونی

به گزارش کالاسودا و به نقل از engadget؛ سونی کنفرانس مطبوعاتی خود را چهارشنبه شب برگزار کرد و از دوربین‌های سینمایی پیشرفته و ماهواره‌های نانو تا فیلم‌های بازی‌های ویدیویی و کنترل‌کننده‌ها را پوشش داد.

کنترلر Project Leonardo این شرکت دکمه‌های قابل تنظیم و سخت افزارهایی برای افرادی که توانایی قدرتی محدود دارند ارائه می‌دهد.

علاوه بر این فیلم Gran Turismo با تاخیر در سال 2023 اکران می‌شود. در نهایت سونی از خودروی خود نیز رونمایی کرد، کانسپت تازه “Afeela” که از شراکت با هوندا ساخته شده است.

AMD

AMD همچنین دو CPU و GPU را به فروش می‌رساند. بدون شک بهترین Ryzen 9 7950X3D است که با فناوری 3D V-Cache ، 144 مگابایت حافظه پنهان تولید شده و به سرعت افزایش 5.7 گیگاهرتز می‌رسد.

دو اعلامیه دیگر AMD در بخش موبایل متمرکز بودند، از جمله اولین پردازنده‌های گرافیکی RDNA 3 برای لپ‌تاپ و پردازنده‌های Ryzen HX متمرکز بر عملکرد.

Razer

Razer  دو مدل لپ‌تاپ جدید را معرفی کرد  Blade 16 و Blade 18نام دارند.

جالب‌ترین ویژگی صفحه نمایش دو حالته Blade 16 است که می‌تواند کیفیت 4K در 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت یا کیفیت فول اچ‌دی پلاس را در 240 هرتز و روشنایی 600 نیت را اجرا کند.

لنوو

با این حال، بزرگ‌ترین اخبار مربوط به لنوو است. لنوو دو لپ‌تاپ، یک تبلت بزرگ، یک دفترچه یادداشت e-ink و حتی یک گوشی با برند Think را معرفی کرد.

منحصر به فرد ترین دستگاه، YogaBook 9i با صفحه نمایش دوگانه است.

گوگل

گوگل بالاخره تغییرات اساسی اندروید اتو را به نمایش گذاشت. رابط کاربری جدید دارای حالت تقسیم صفحه است.

در بخش مپ گوگل یک نسخه HD جدید را معرفی کرد که در Polestar 3 دسترس است.

استلانتیس

در نهایت Stellantis کانسپت کامیون خود را معرفی کرد.

Revolution BEV دارای یک نمایشگر واقعیت افزوده، یک فرمان تاشو و آواتار متحرک سه بعدی است که راننده می‌تواند با آن تعامل داشته باشد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها