خلاف تاکسی های اینترنتی در جذب خودروهای شهرستانی

0
116

فعالیت خودروهای شهرستانی در تاکسی های اینترنتی تهران ممنوع اعلام شد.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، تاکسی های اینترنتی اخیرا خودروهایی با پلاک شهرستان را به خدمت گرفته اند که این اقدام از نظر پلیس خلاف اعلام شده است.

پلیس در این باره گفته که شرکت تاکسی‌های اینترنتی مدعی هستند که جذب راننده پلاک شهرستان را در تهران متوقف کرده اند اما این خلاف واقعیت است و فعالیت رانندگان پلاک شهرستان در پایتخت به دو شکل در حال انجام است.

دسته اول خودروهای پلاک شهرستان فعال در تاکسی های اینترنتی افرادی هستند که به تهران مهاجرت کرده‌ و امروز پس از ابلاغ دستورالعمل فعالیت تاکسی‌های اینترنتی از سوی وزارت کشور دچار چالش شده‌اند. آن ها به دنبال این هستند تا خودروی خود را با خودروی پلاک تهران تعویض کنند.

دسته دوم خودرو‌های پلاک شهرستان فعال در تاکسی های اینترنتی، خودرو های ثبت شده پلاک تهران است که با پلاک شهرستان که در حال فعالیت هستند.

در هر دو صورت طبق دستورالعمل فعالیت تاکسی های اینترنتی این اقدام ها خلاف است و اگر مردم مشاهده کنند که خودروی پلاک شهرستان در شرکت تاکسی‌های اینترنتی در حال فعالیت است باید تخلف را به شرکت مربوطه گزارش کنند.

همچنین شرکت های تاکسی‌های اینترنتی موظف هستند که از فعالیت خودرو‌های پلاک شهرستان در پایتخت جلوگیری کنند.

اگر این اقدام ها انجام نشد، سازمان تاکسیرانی به دنبال راه حل جدیدی برای مقابله با این مشکل خواهد بود.

این در حالی است که اگر شما در طول هفته ۵ بار از تاکسی های اینترنتی استفاده کنید، ۲ بار آن را به تاکسی هایی با پلاک شهرستان بر خواهید خورد. این پلاک ها حتی می توانند به شهرهای اطراف تهران نیز تعلق داشته باشند که تعداد قابل توجهی از تاکسی های اینترنتی را تشکیل می دهند.

پیش از این گزارش های خبری متعددی از رانندگانی که برای کار کردن در تاکسی های اینترنتی به تهران آمده اند در رسانه های مختلف منتشر شده بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها