خوانندگان اپل نیوز چند میلیونی شد

0
382
خوانندگان اپل نیوز چند میلیونی شد

خوانندگان اپل نیوز چند میلیونی شدکالاسودا – طرفداران برنامه اپل نیوز که در آن به مطالعه اخبار می پردازند، به 90 میلیون نفر رسیده است.

سرویس اپل نیوز به 90 میلیون خواننده منظم روزانه رسید. سه سال پس از آنکه این برنامه روی آیفون و آیپدها راه اندازی شد، امروز اپل گزارش دارد که تعداد کاربران این اپلیکیشن میلیونی شده و نزدیک به 90 میلیون نفر رسیده است.

سرمایه گذاری بزرگ اپل روی برنامه اپل نیوز

طبق گزارش تایمز، اپل به راه اندازی سرویس اشتراک در داخل این برنامه نزدیک شده است. در حال حاضر شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد اپل قصد دارد برنامه نیوز خود را به یک سرمایه گذاری بزرگ تبدیل کند و روزنامه تایمز نیز از آن حمایت خواهد کرد. داستان این است که اپل برنامه دارد دسترسی ماهانه به چندین مجله را به کاربر بدهد، مانند همان کاری که نتفلیکس برای کاربران سریال ها و شبکه های تلویزیونی انجام می دهد. روزنامه ها نیز می توانند به انتخاب کاربر جزو این اشتراک ماهانه باشند.

اما نکته جالب این جاست که این حرکت را از‌ نمی توان چندان غیر قابل پیش ‌بینی و ناگهانی عنوان کرد. چرا که پیش از این اپل در اوایل سال میلادی جاری سرویس Texture را خریداری کرده بود که به‌ ازای پرداخت ۱۰ دلار در ماه، دسترسی به مجله‌ های معتبری مانند نیویورکر و تایم را فراهم می‌ کرد.

خوانندگان اپل نیوز چند میلیونی شد

دسترسی نامحدود به مجلات

سرویس تکسچر اجازه دسترسی نامحدود به بیش از 200 مجله در ماه را به قیمت 7 یورو را فراهم کرد که نام مجله هایی مانند فوربس، پیپل، Wired، آتلانتیک و نشنال جئوگرافیک به چشم می خورد. همچنین اپل می خواهد اپلیکیشن این سرویس را برای استفاده روزانه کاربران راه اندازی کند. البته این سرویس همچنان در حال فعالیت است اما تعداد مخاطبین آن فعلا به رقم مشترکان اپل‌ نیوز نزدیک نشده است که به‌ صورت پیش ‌فرض روی آیفون ها، آیپد ها و مک ‌های جدید نصب است.

طبق گفته ها، سرویس اشتراک اپل نیوز نیز به زودی راه اندازی خواهد شد. طبق گزارش بلومبرگ، این سرویس سال آینده در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. این اقدام می تواند کمک کند که اپل نیوز نه تنها خوانندگان قدیمی خود  را حفظ کند، بلکه می تواند خوانندگان و مشترکان جدید پیدا کند. شرکت های فناوری در گذشته مخاطبان خود را از طریق صفحه خود در شبکه های اجتماعی ترغیب به خواندن می کردند، اما اکنون هر کدام سرویس اختصاصی خود را برای این قضیه دارند و درآمد را از فیس بوک به سمت خود سوق داده اند.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها