داستان خودروی الکتریکی استون مارتین به کجا کشید؟

0
521

استون مارتین طبق آخرین گزارشی که از Autocar منتشر شده است، خودروی الکتریکی Rapide E، اولین خودروی الکتریکی خود را کنسل کرده و دیگر تولید نخواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ورج، اما استون مارتین هنوز به این ادعا پاسخ نداده است که آیا این ادعا صحیحی است یا خیر. چرا که سخنگوی این شرکت به سایت ورج بیان کرده است که این شرکت نمی‌تواند در مورد حدس و گمان‌های حول این محصول فعلا اظهاری نظری داشته باشد.

سخنگوی این شرکت می‌گوید: “همه در حال پرسیدن هستند. اما نمی‌توانم چیزی بیشتری از این قضیه بگویم. این شرکت خودروساز هفته گذشته در تماس با تحلیلگران مالی خود چیزی در مورد تولید Rapide E ذکر نکرد.

منابع اتوکار همچنین گزارش داده اند که استون مارتین قصد دارد از Rapide E به عنوان یک پروژه تحقیقاتی برای وسایل نقلیه الکتریکی آینده خود استفاده کند که احتمالا تحت برند احیا شده Lagonda عرضه می‌شود.

نمونه مفهومی خودروی الکتریکی Rapide E سال 2015 رونمایی شد که شباهت زیادی هم به مدل بنزینی این خودرو داشت. شرکت استون مارتین پس از رونمایی رسمی این خودرو در آوریل 2019، حتی پیش فروش این خودرو را نیز انجام داده بود و قرار بود 150 دستگاه را تولید کند اما فعلا برنامه تولید این خودرو کنسل شده و دلیل آن با توجه به عدم شفافیت شرکت هنوز مشخص نیست.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها