تویوتا سوپرا 2020 ؛ هیجان وصف نشدنی این خودروی خاطره انگیز

0
775
تویوتا سوپرا 2020 ؛ هیجان وصف نشدنی این خودروی خاطره انگیز

خودروی تویوتا سوپرا 2020 هیجانی در حد اندازه جذابیت فیلم هایی مانند اونجرز و بخش پایانی سریال تاج  و تحت دارد. این خودروی اسپورت پس از 20 سال باز هم به عنوان یک خودروی اسپورت روانه بازار فروش می شود، با این تفاوت که این محصول دارای گیربکس اتوماتیک است.

تویوتا سوپرا 2020 را می توان یکی از محبوب ترین خودروهای اسپورت دانست، این محصول هفته آینده در حضور کارشناسان BMW رونمایی می شود، حال قصد داریم به بررسی مختصری از ویژگی های تویوتا سوپرا 2020 بپردازیم.

یکی از جذاب ترین ویژگی هایی این محصول چرخ عقب آن است. این خودروی هیجان انگیز دارای موتور 335 اسب بخار توربو است.این پیشرانه 6 سیلندری سرعت بسیار جالبی نیز خواهد داشت. بر اساس اخبار موجود شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت حدود 4.1 ثانیه‌ای در اختیار رانندگان قرار می دهد.خودروی تویوتا سوپرا 2020 هیجانی در حد اندازه جذابیت فیلم هایی مانند اونجرز و بخش پایانی سریال تاج  و تحت دارد

خودروی یاد شده در ایالات متحده با این پیشرانه در اختیار کاربران قرار می گیرد و در بازار ژاپن شرایط برای کاربران متفاوت است.این محصول در بازار ژاپن با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو به فروش خواهد رسید.

حال باید دید تویوتا سوپرا 2020 در سال های آینده نیز با پیشرفت هایی در بخش های مختلف همراه می شود و نسخه های دیگری از آن روانه بازار فروش می شود یا خیر.

در این میان سوالاتی به وجود می آید به عنوان مثال آیا پیشرانه اتوماتیک تاثیری روی انتخاب کاربرانی که علاقه مند به خودروهای اسپورت هستند خواهند داشت؟ به نظر می رسد تویوتا سوپرا 2020 در روزهای آینده با پیشرانه ی 335 اسب بخار بتواند نیاز های طرفداران خودروهای اسپورت را برطرف کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها