داستان جنجالی 200 لپ تاپ اهدایی وزیر

0
177

هفته گذشته نامه ای با عنوان درخواست اهدای 200 لپ تاپ به نهاد ریاست جمهوری و امضای موافقت وزیر جوان در فضای مجازی منتشر شد که وزیر این مطلب را تکذیب کرد اما حالا خبری مبنی بر استرداد این لپ تاپ ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، اهدای 200 لپ تاپ از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبری جنجالی است که یک هفته اخیر در فضای مجازی دست به دست می شود.

آذری جهرمی اولین واکنش خود به این خبر را این گونه نشان داد: من یادم نمی‌آید که به نهاد ریاست جمهوری یا جای دیگری لپ‌تاپ هدیه داده باشم. اما به آن برادری که از مشهد به تهران آمده و اخیرا این فعالیت‌ها را می‌کند، میگویم که اگر این موضوع را بیاد نمی‌آورم، یادم می‌آید که در سال ۸۸ مخابرات را به ثمن بخس واگذار کردند و از محل درآمدهای خودش قسط هایش را دادند.

اما پس از این واکنش آذری جهرمی نامه ی این درخواست و امضای موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی منتشر شد و در نهایت وزیر نسبت به این خبر واکنش جدیدی نشان داد.

آذری جهرمی در اینباره نوشت: « من که با مردم مطلب پنهان و محرمانه‌ای ندارم. گفته بودند «جهرمی ۲۰۰ تا لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری هدیه داده است!». دروغ محض برای پوشاندن فسادهای خود! من هیچ اطلاعی نداشتم. خواستم که به جدیت پیگیری کنند. امروز مسئول مربوطه نهاد نامه زد و عذرخواهی کرد. از مدیرعامل همراه اول که تجهیزات داده بود خواستم دیگر تکرار نشود و آن تجهیزات برای هوشمند سازی مدارس سیستان و بلوچستان به کار گرفته شود. همه می‌دانند که درباره‌ی حق‌الناس با کسی تعارف ندارم! با این تهمت‌های ناروا نمی‌توانید ذهن مردم را از واقعیت‌های فسادها منحرف کنید. اصلا من قاتل بروسلی، اما هم پایان_وس و دزدی‌های ارزش افزوده را پیگیری می‌کنم و هم آن ۵۰۰۰ میلیارد تومانی که در واگذاری مخابرات از مال مردم که معلوم نیست تکلیفش چه شده!»

اما این واکنش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنان در فضای مجازی بحث ها را افزایش داده و عده ای در موافقت با وزیر جوان نظر می دهند و عده ای هم هنوز معتقدند که امضای آذری جهرمی پای آن نامه بوده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها