داستان حیرت انگیز iPhone7 که ۴۸ ساعت در اعماق اقیانوس دوام آورد

0
792

کالاسودا_یک دستگاه تلفن همراه iPhone7 در داخل آب به مدت ۴۸ ساعت قرار گرفت و حال می خواهیم داستان آن را برای شما عزیزان تعریف کنیم.

این داستان یکی از بهترین ها در زمینه ضد آب بودن وسایل الکترونیکی می باشد. یک غواص یکی از بهترین خاطرات خود را برای ما تعریف می کرد و در این بین با داستانی جالب مواجه شدیم که در ادامه آن را برای شما تعریف می‌کنیم. او می گفت: (( در زمان غواصی یک نور عجیب را در کف آب مشاهده کردم، همانطور که نزدیک می شدم متوجه شدم این نور متعلق به یک تلفن همراه iPhone7 می باشد و جالب اینکه همان لحظه یک اس ام اس برای این دستگاه ارسال شده بود. دو مورد برای من سوال بود، یک اینکه عجب گوشی ضد آبی  و اینکه کدام اپراتوری در این عمق آب سرویس دهی داشته است؟ ))

خبر عجیب تر اینکه این تلفن همراه حدود ۸۰ درصد باتری خود را هنوز داشته است. به صورتی که تلفن همراه نه تنها در زیر این آب سالم باقی مانده، بلکه باتری خود را نیز حفظ کرده بود. واقعاً این تلفن همراه Apple عجب گوشی ای است.

غواص داستان ما این تلفن همراه را ۳۰ متر پایین تر از جایی که شنا می کرد پیدا کرده، و این تلفن همراه ۸۴ درصد باتری نیز داشته است. او پس از بیرون آمدن از آب به داخل مخاطبین این تلفن همراه رفت تا بتواند صاحب اصلی این گوشی را پیدا کند.

این تلفن همراه متعلق به فردی بوده است که در زمان قایق سواری در این رودخانه در انگلستان بی احتیاطی کرده و این تلفن همراه به داخل آب افتاده است. آنها بعد از این موضوع از پیدا کردن و حتی سالم بودن این تلفن همراه نا امید شده بودند ولی معجزه ای اتفاق افتاد و این فرد دوباره تلفن همراه خود را سالم دریافت کرد.

البته صاحب تلفن همراه ساکن کانادا بوده و بعد از این موضوع این تلفن همراه برای او ارسال گردید.

این غواص اظهار داشت: (( من از پیدا کردن این تلفن همراه و اینکه توانستم صاحب اصلی آن را پیدا کنم خیلی خوشحال شدم. بعد از بیرون آمدن از آب و خارج کردن گوشی از قاب آن توانستم به مخاطبین این تلفن همراه دسترسی پیدا کنم و به دنبال صاحب آن بگردم. تلفن های همراه امروزه یکی از مهم ترین وسایل هر فردی محسوب می شود و جایگزین آن حقیقتاً سخت می باشد اما این تلفن همراه به نظر می رسد یکی از سرسخت ترین تلفن همراه موجود در بازار می باشد.))

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها