داماد ترامپ با ایمیل های کاری خود آبروی کاخ سفید را برد

0
358
داماد ترامپ با ایمیل های کاری خود آبروی کاخ سفید را برد|کالاسودا

داماد ترامپ با ایمیل های کاری خود آبروی کاخ سفید را برد|کالاسودا

کالاسودا_بر اساس برخی خبرهای تایید نشده از منابع غیر رسمی ، جرید کوشنر داماد دونالد ترامپ با استفاده از ایمیل های خصوصی وابسته به کاخ سفید برخی فعالیت های غیرقانونی مرتبط با بیزینس خود را سر و سامان می دهد .

یکی از مواردی که به شدت از دید کاخ سفید برای ریاست جمهوری ها و خانواده آنان ممنوع است ، استفاده از برنامه ها و امکانات موجود در کاخ برای سامان بخشی به امور روزمره است .

اما موضوع و قتی پیچیده تر می شود که بدانیم این امور روزمره شامل موارد کاری نیز می شوند. آن هم اموری که چندان وجهه و اعتبار قانونی ندارند .

 در طول مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶، دونالد ترامپ بارها و بارها به هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات تاخت که چرا از سرور ایمیل خصوصی کاخ سفید برای امور شخصی خود استفاده کرده است .

این در حالی است که در گزارشی جدید نشان داده شده داماد ترامپ نه تنها از سرورهای خصوصی کاخ سفید برای پوشش های رسانه ای و تبلیغات جهت دار استفاده می کند، بلکه فعالیت های تجاری خود را نیز از همین طریق سامان می دهد.

در همین راستا نشرییه پولیتیکو گزارش می دهد ۱۲ ایمیل مرتبط با مکالمات شخصی کوشنر را تحت بررسی قرار داده و متوجه شده وی برای سامان بخشی به امور تجاری و مسائل مالی و اقتصادی خود از این ایمیل ها استفاده کرده است .

اما ادامه این بررسی ها نشان می دهد رقمی در حدود ۱۰۰ ایمیل از پیام های کوشنر از ماه ژانویه تا اوت به مبادلاتی پرداخته که می توانند حتی با تجارت سیاه مرتبط باشند.

بر همین اساس این یک اتفاق ناراحت کننده و البته مایوس کننده برای طرفدران حزب جمهوری خواه است . این که کاندیدای آن ها نه تنها واجد صفات لازم برای ریاست جمهوری ایالات متحده نیست، بلکه خانواده و نزدیکان او نیز از این موقعیت سوء استفاده می کنند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها