دانش بنیان ها به آذربایجان می روند

0
345

شرکت های دانش بنیان ایرانی که تا کنون در نمایشگاه کشورهای روسیه و سوریه حضور یافته اند حالا راهی نمایشگاه کشور آذربایجان می شوند.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، شرکت های دانش بنیان ایرانی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای اعزام به کشورهای مختلف خارجی مورد حمایت قرار می گیرند. اولین گام در اعزام این شرکت ها به کشورهای خارجی همراهی 40 شرکت دانش بنیان با «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در سفر به روسیه بود.

پس از آن نمایشگاهی ملی در سوریه برگزار شد که تعداد دیگری از شرکت های دانش بنیان کشورمان راهی دمشق شدند و حالا قرار است تعداد دیگری از آن ها به آذربایجان بروند.

در این باره اعلام شده که 23 تا 26 مهرماه یک نمایشگاه متشکل از محصولات مرتبط با شرکت های دانش بنیان ایرانی در آذربایجان برگزار خواهد شد.

شرکت های دانش بنیان ایرانی که راهی آذربایجان می شوند علاوه بر حضور در نمایشگاه به رصد فناوری‌های مشابه در این کشور، بازدید از پارک‌های فناوری و حضور در نشست‌های B2B با شرکت‌های متناظر نیز خواهند پرداخت.

برای شرکت های دانش بنیان در آذربایجان برنامه های ویژه ای چیده شده که از 23 تا 26 مهرماه به اجرای این برنامه ها مشغول خواهند بود. بازدید از تکنوپارک باکو، دریافت اطلاعات مرتبط با محصولات شرکت های مستقر در تکنو پارک باکو، کسب اطلاع از شرایط استقرار در این پارک به منظور همکاری بیشتر بین پارک های علم و فناوری ایران و آذربایجان و همکاری شرکت های دانش بنیان ایرانی با این پارک آذربایجانی از جمله برنامه های طراحی شده برای این شرکت هاست.

علاوه براین، افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان در باکو و راه اندازی دفتر خدمات بازاریابی نیز از برنامه های مهم این شرکت ها در زمان حضورشان در باکو به شمار می رود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها