افزایش خلاقیت کودکان با دانلود اپلیکیشن Coloring & Learn

0
962
افزایش خلاقیت کودکان با دانلود اپلیکیشن Coloring & Learn

اگر کودک شما در این روزهای گرم تابستان بی تابی می کند، می توانید با یک دستگاه تبلت و نصب یک برنامه نقاشی او را سرگرم کنید. پیشنهاد ما به شما دانلود اپلیکیشن Coloring & Learn است.

خلاقیت بی پایان در نقاشی

اپلیکیشن Coloring & Learn یکی از اپلیکیشن های خلاقانه است که بیشتر به یک بازی شباهت دارد و طی آن باید 200 صفحه نقاشی مختلف را با محتواهای گوناگون نقاشی کنید. این برنامه بخشی به نام Free Mode دارد که می توانید آزادانه هر رنگی که دوست دارید را به نقاشی بپاشید و تخیل خود را تقویت کنید. همچنین می توانید کل خانواده و فرزندان خود را برای ساعت ها درگیر این بازی کنید تا هر کدام با خلاقیت خود شروع به رنگ کردن صفحات کنند.

ویژگی های مختلف این بازی

این بازی بسیار ساده و سرگرم کننده است و دارای ویژگی های مختلفی مانند امکان تزیین اثر هنری با 100 برچسب مختلف، در حالت آزاد، هر چیزی که می خواهید بکشید، امکان ذخیره نتیجه در آلبوم و ویرایش آن، دارای مجموعه ای از تصاویر حیوان ها، خودروها، اعداد و … برای رنگ آمیزی، کاملا رایگان، امکان پاک کردن و بازگشت به حرکت قبلی است.

ویژگی های مختلف این بازی

تمرکز بر تخیل و هنر

این بازی می تواند به مثابه بازی ای برای توسعه تخیل و قوه هنر کودک شما باشد و توانایی تمرکز و مهارت های حرکتی او افزایش دهد. خلاقیت های نهایی روی تصاویر را می توانید در آلبوم خود ذخیره کنید و آنها را ویرایش کنید. همچنین می توان آنها را با خانواده، دوستان و … از طریق فیس بوک، توییتر، واتس آپ، ایمیل و … به اشتراک بگذارید.

این بازی بسیار سرگرم کننده است و با کمک آن می توانید کودک خود را ساعت ها سرگرم کنید. برای دانلود این بازی اکنون می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و آن را برای گوشی های اندرویدی خود دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن Coloring & Learn

برای دانلود اپلیکیشن Coloring & Learn برای گوشی های اندرویدی روی لینک زیر کلیک کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.orange.coloring.learn.kids

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها