با دانلود اپلیکیشن Swift Backup از داده های گوشی خود پشتیبان بگیرید

0
211
با دانلود اپلیکیشن Swift Backup از داده های گوشی خود پشتیبان بگیرید

همانطور که می دانید تهیه‌ فایل پشتیبان و انتقال آن‌ ها به یک رام یا حتی گوشی جدید، یکی از مهم‌ ترین چالش ‌های کاربران موبایل به حساب می‌آید. اگر در پشتیبان‌گیری از آن‌ ها دقت لازم را به خرج دهید، می‌ توانید تمامی اطلاعات فعلی خود را، در رام یا گوشی جدید خود نیز داشته باشید.یکی از اپلیکیشن هایی که برای این کار در دسترس قرار گرفته است اپلیکیشن Swift Backup است. این برنامه برای ورود به سیستم نیاز به اکانت گوگل دارد. بنابراین اگر در سیستمی که اکانت گوگل ندارد و خواهان استفاده از این اپلیکیشن هستید، حتما از وجود اکانت مطمئن شوید. این اپلیکیشن تنها از گوگل درایو برای بک آپ گیری روی فضای ابری استفاده می کند. پشتیبان گیر Swift یک اپلیکیشن کاربردی برای پشتیبان گیری داده های شماست. این داده ها شامل:

  • نرم افزار و اپلیکیشن ها
  • پیامک ها
  • تماسهای ورودی
  • تصاویر پس زمینه کاربردی

ویژگی های این برنامه چیست؟

در دستگاه های روت شده نیز با اپلیکیشن Swift backup  می توانید پشتیبان گیری و ذخیره سازی را انجام دهید. همچنین اکثر برنامه ها را در شرایطی مشابه که از آنها پشتیبان گیری شده است، بازیابی کنید.

ویژگی های پرمیوم این برنامه شامل موارد زیر است:

  • تم تاریک اپلیکیشن
  • گزینه پشتیبان گیری و ذخیره دسته ای برنامه ها (روت کردن مورد نیاز است)
  • پشتیبان گیری زمان بندی شده برای برنامه ها، تماس ها و پیامک ها ( به گونه ای در زمانی خاص شروع به بک اپ گیری خودکار از برنامه ها و پیامک ها و دیگر چیزهایی کند که در حافظه داخلی گوشی شما وجود دارد)
  • آیکون میانبر

تعداد دفعات نصب این برنامه بالاتر از 10 هزار بار بوده است و حجم 11 مگابایت دارد و آخرین به روز رسانی آن در تاریخ 1 اسفند 97 به انجام رسیده است. برای نصب این برنامه نیاز به نسخه 6 اندروید به بالا دارید.

 دانلود اپلیکیشن Swift Backup

برای دانلود اپلیکیشن Swift Backup در گوشی های اندرویدی روی لینک زیر کلیک کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.swiftapps.swiftbackup&hl=en

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها