با هیجان انگیزترین بازی های استراتژیک آشنا شوید

0
986
با هیجان انگیزترین بازی های استراتژیک آشنا شوید

دانلود بازی استراتژیک همواره برای کاربران بازی های موبایل جذاب بوده است. بسیاری از کاربرانی که به بازی های استراتژیک علاقه مند هستند و به اینترنت نیز دسترسی دارند، این دسته از بازی های موبایلی را جذاب ترین بازی ها  برای خود می دانند. حال قصد داریم به بررسی دو نرم افزار بپردازیم؛ اگر به دانلود بازی استراتژیک علاقه مند هستید، می توانید از این دو نرم افزار بهره مند شوید.

بازی Skull Towers – Castle Defense

با هیجان انگیزترین بازی های استراتژیک آشنا شوید

دانلود بازی استراتژیک یاد شده برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان صورت می گیرد. این بازی گرافیکی میلیون ها بار توسط کاربران دریافت شده و امتیازهای بالایی را دریافت کرده است. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی و به صورت اول شخص با در دست گرفتن تیروکمان باید تمامی اسکلت هایی را که به سمت شما می آیند، نابود کنید. روش اجرای این بازی بسیارهیجان انگیز است و باید با قرار دادن برج های دفاعی مختلف در مسیر حرکت دشمنان، آنها را با سرعتی بالاتر نابود کنید.

در این بازی دشمنان به صورت پرتعداد به  سمت شما نزدیک می شوند و شما باید تا آخر آنها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و راه را برای صعود به مراحل بالاتر هموار سازید.

لینک دانلود بازی استراتژیک Skull Towers – Castle Defense از استور رسمی گوگل

بازی Glory Road

با هیجان انگیزترین بازی های استراتژیک آشنا شوید

پس از دانلود بازی استراتژیک، شما در مسیر افتخار قرار می گیرید. این بازی بسیار زیبا، داستان منحصر به فردی را برای کاربران به همراه می آورد. این بازی نیز میلیون ها بار توسط کاربران دریافت شده است. در این عنوان شما در نقش پسر یک پادشاه قرار می گیرید.

داستان کلی بازی Glory Road در مورد پادشاهی ادموند است که در چند دهه اخیر در صلح و آرامش کامل به سر می برده و اخیرا توسط برادر کوچک تر پادشاه برای به تسخیر درآوردن تخت پادشاهی برانگیخته شده است. در خلال جنگ ها، پادشاه جان خود را از دست می دهد و پسرش پادشاهی را برعهده می گیرد. در این بین شما باید در نقش پسر پادشاه با ایفای نقش به مقابله با عمویتان بپردازید.

در این بازی می توانید سرزمین های خود را بسازید، سربازان را تسخیر کنید، سلاح های خود را بسازید، اژدها را پرورش دهید و با قهرمانان و حتی فرماندهان مبارزه کنید. بدون شک این بازی گرافیکی بسیار زیبا در سال های آینده به یکی از قطب های بازی های استراتژیک تبدیل خواهد شد.

لینک دانلود بازی استراتژیک Glory Road از استور رسمی گوگل

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها