دانلود بازی فکری مسیرهای لوله ای Pipe Lines Puzzle برای گوشی های اندروید

0
1284
دانلود بازی فکری مسیرهای لوله ای Pipe Lines Puzzle برای گوشی های اندروید

PIPE LINES PUZZLE یکی از بهترین مجموعه بازی های فکری و معمایی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. اگر عاشق این خطوط لوله ای رنگارنگ باشید، نیاز به وقت زیاد و فشار آوردن به عضلات مغز خود نخواهید داشت، بلکه با چند حرکت می توانید معماها را با دانلود بازی فکری pipe lines حل کنید.

در این بازی شما می بایست با دقت و هوش خود سر یک لوله مشخص را به سر دیگر لوله مشابه وصل کنید! کار شما باید به صورتی انجام گیرد که در نهایت تمام لوله ها با هماهنگی خاصی بدون اینکه با هم تداخل مسیر داشته باشند، به هم وصل شده و شما بتوانید جواز رفتن به مرحله ی بعد را کسب کنید.

روش انجام بازی

این بازی برای تمام سنین مناسب است. از پازل لوله ای می توانید در هر زمان و هر کجا لذت ببرید. هیچ جریمه  یا محدودیت زمانی در این بازی وجود ندارد. تنها باید توجه داشته باشید که توجه داشته باشید که در هر مرحله تعداد حرکت محدودی دارید. در ابتدای بازی با مراحلی آسان مواجهید اما رفته رفته درجه سختی مراحل افزایش می یابد و برای پیش بردن مرحله ها باید دقت و سرعت بیشتری به خرج دهید! صدا سرگرم کننده و گرافیک رنگارنگ بازی بسیار سرگرم کننده است.

امتیار کامل 3 ستاره ای را از دست ندهید

این بازی به گونه ای طراحی شده است که گیم پلی آن می تواند شما را به خود معتاد کند، به گونه ای که یادتان برود غذایتان را  بخورید! اما پیشنهاد ما به شما این است که هرزگاهی گوشی را کنار گذاشته و نفسی تازه کنید! از ویژگی های این بازی زیبا می توان به مواردی چون اتصال لوله های همرنگ و مشابه، پر کردن تمام سلول های لانه زنبوری، چالش 3 ستاره در تمام سطوح، پازل های روزانه رایگان، شامل صدها مرحله چالش برانگیز دیگر، موسیقی و جلوه های صوتی عالی، پاداش روزانه، طراحی خوب و گیم پلی اعتیاداورش اشاره کرد! اگر به امتیاز کامل 3 ستاره در هر مرحله برسید، رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت خواهید رساند. بنابراین از استراتژی های مختلف برای پیوند دادن تمام لوله ها استفاده کنید و سعی کنید که لوله های بیشتری را به یکدیگر پیوند دهید.دانلود بازی فکری مسیرهای لوله ای Pipe Lines Puzzle امتیار کامل 3 ستاره ای را از دست ندهید

از دیگر ویژگی های این بازی ریبا می توان به رایگان بودن، پاداش روزانه، دستاوردها و ماموریت های جالب، آسان بودن و داشتن راهنما، تمرین برای فعال کردن ذهن و دارا بودن هزاران مرحله اشاره کرد. این بازی فکری جذاب را بدون نیاز به اینترنت نیز می توانید بازی کنید. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و بدون خشونت برای گذراندن اوقات فراغت خود هستید بدون شک Pipe Lines گزینه مناسبی است.

لینک دانلود بازی فکری مسیرهای لوله ای

اگر خواهان نصب این بازی هستید، بهتر است روی لینک دانلود بازی فکری مسیرهای لوله ای در زیر کلیک کرده و آن را روی گوشی اندرویدی خود نصب و از انجام آن لذت ببرید. سپس به ما بگویید که چند امتیاز در این بازی کسب کرده اید ؟

https://play.google.com/store/apps/details?id=pipelines.connect.pipegames.puzzle.pipeplumber.flow

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها