دانلود بازی موبایلی City Racing 3D از استور رسمی گوگل

0
320
دانلود بازی موبایلی City Racing 3D از استور رسمی گوگل

بازی موبایلی City Racing 3D یکی از برترین بازی های موبایلی است. این بازی بسیار زیبا برای گوشی های اندروید آماده شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بازی مهیج بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران دریافت شده و توانسته امتیاز های بسیار خوبی به دست آورد. این بازی بسیار زیبا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این بازی تجربه بسیار خوبی از هیجان یک بازی رانندگی را برای کاربران فراهم می کند، در این بازی بسیار زیبا می توان ویژگی های بسیار جالبی را برای کاربران فراهم می کند، در این بازی بسیار زیبا می توان رانندگی در مسیر های واقعی و اجرای حرکات آکروباتیک و نمایشی را برای کاربران فراهم کرد. این بازی بسیار زیبا توسط استودیوی 3DGames توسعه پیدا کرده است.

لینک دانلود بازی موبایلی City Racing 3D از استور رسمی گوگل

بازی موبایلی City Racing 3D می توان هیجان واقعی را برای کاربران فراهم کند، این بازی مهیج حات های مختلفی دارد و پس از دانلود بازی یاد شده می توان حالت های مختلفی را برای کاربران فراهم کرد که می توان به مسابقات حذفی و زمانی اشاره کرد. اگر از علاقه مندان بازی های رانندگی هستید، پیشنهاد می کنیم دانلود بازی موبایلی City Racing 3D را از دست ندهید.

این بازی رانندگی بسیار زیبا توانسته در استور رسمی گوگل امتیاز 4.6 را کسب کند، این بازی زیبا حجمی در حدود 50 مگابایت دارد. این بازی زیبا در میان کاربران ایرانی نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

نظر شما در مورد بازی موبایل یاد شده چیست ؟ آیا تجربه استفاده از این بازی بسیار زیبا را دارید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها