با 2عنوان بسیار زیبا در بازی های هیجان انگیز آشنا شوید

0
977

دانلود بازی های هیجان انگیز و مسابقه ای، بدون شک پرطرفدارترین دسته بندی در میان بازی های موجود در استور رسمی گوگل است. به همین دلیل عناوین بسیار زیادی وجود دارد که می توان آنها را جالب ترین بازی های هیجان انگیز معرفی کرد و انتخاب محبوب ترین آنها تقریبا غیرممکن است. در این مطلب قصد داریم به بررسی دو عنوان بسیار زیبا بپردازیم. پیشنهاد می کنیم اگر از علاقه مندان دانلود بازی های هیجان انگیز و مسابقه ای هستید، این دو عنوان خاص را از دست ندهید.

بازی Fast & Furious Takedown

Fast & Furious Takedown
دانلود بازی هیجان انگیز و مسابقه ای Fast & Furious Takedown بدون شک مورد تایید بسیاری از علاقه مندان قرار خواهد گرفت. این بازی بسیار زیبا که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد، یک عنوان رانندگی هیجان انگیز به شمار می رود که تجربه فیلم بسیار زیبای این عنوان را تکرار می کند (فیلم سریع و خشن). این بازی بسیار زیبا شباهت هایی با فیلم شگفت انگیز یاد شده دارد. در این بازی باید با سرعت برانید، حرکات شگفت انگیز انجام دهید، لایی بکشید و سبقت بگیرید. پس از دانلود بازی هیجان انگیز یاد شده، به بیش از 60 ماشین مختلف دسترسی پیدا خواهید کرد که بسیار جالب توجه خواهد بود.
این بازی بسیار زیبا بیش از 500 هزار بار توسط کاربران دریافت شده و امتیازهای بسیار خوبی به دست آورده است. این بازی بسیار زیبا در استور رسمی گوگل قابل دریافت است.
دانلود بازی هیجان انگیز و مسابقه ای Fast & Furious Takedown از استور رسمی گوگل

بازی CSR Racing 2

با 2عنوان بسیار زیبا در بازی های هیجان انگیز آشنا شوید
این بازی بسیار زیبا بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران دریافت شده است که نشان از محبوبیت بالای آن دارد. این بازی گرافیکی از دید بسیاری از کاربران، بهترین بازی موبایلی در بخش بازی های رانندگی به شمار می رود. در این بازی مسابقات شما در خیابان های شهر صورت خواهد گرفت. همچنین گرافیک عالی این بازی در کنار محوریت داستانی آن، بسیار مورد توجه خواهد بود.
در این بازی علاوه بر امکان رقابت با کاربران واقعی از سراسر جهان یا دوستان، امکان بهبود و ارتقای ماشین ها با پول جمع آوری شده نیز وجود دارد که باعث افزایش زمان حضور کاربران در این بازی بسیار زیبا می شود.
دانلود بازی هیجان انگیز و مسابقه ای CSR Racing 2  از استور رسمی گوگل
به طور کلی اگر از طرفداران بازی های مسابقه ای هستید، پیشنهاد می کنیم این دو عنوان بسیار زیبا را از دست ندهید. قطعا تفاوت های بسیاری بین این بازی ها با عناوین دیگر وجود دارد که موجب می شود کاربران این دو عنوان را به گزینه های دیگر این دسته بندی ترجیح دهند.
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها