با پرطرفدار ترین بازی های ورزشی اندروید آشنا شوید

0
1161
با پرطرفدار ترین بازی های ورزشی اندروید آشنا شوید

با پرطرفدار ترین بازی های ورزشی اندروید آشنا شویدکالاسودا- دانلود بازی ورزشی به طور کلی یک رویه بسیار جالب برای علاقه مندان به مسابقات ورزشی است که ورزش های مورد علاقه کاربران را شبیه سازی می کند. به طور کلی دانلود بازی های ورزشی را باید در گروه بازی های اعتیاد آور دانست که کاربران را ساعت ها به خود مشغول می کند. حال قصد داریم به بررسی دو نرم افزار بپردازیم و پیشنهاد می کنیم اگر از علاقه مندان دانلود بازی های ورزشی هستید این دو عنوان را از دست ندهید.

بازی Badminton League

این بازی بسیار زیبا را می توان بهترین عنوان برای علاقه مندان بازی های ورزشی دانست. این بازی آنلاین را باید جالب ترین و هیجان انگیزترین بازی بدمینتون که تا به حال دیده اید دانست.در این بازی بسیار زیبا باید به مسابقه با دوستانتان بپردازید. این بازی بسیار زیبا امتیاز های فوق العاده خوبی دریافت کرده است و اگر امکان داشتن اجرای بازی آنلاین را داشته باشید این عنوان بسیار جالب خواهد بود.

لینک دانلود بازی ورزشی Badminton League از استور رسمی گوگل

با پرطرفدار ترین بازی های ورزشی اندروید آشنا شوید

بازی Top Eleven

اگر علاقه مند به بازی های فوتبالی هستید، دانلود بازی ورزشی Top Eleven را به کاربران پیشنهاد می کنیم. در Top Eleven شما می توانید مربیگری تیم محبوبتان را به دست بگیرید و هرجور که مایلید تیم را  هدایت کنید. اکثر عملیات و کارهایی را که در دنیای وافعی فوتبال یک مربی بر عهده دارد در بازی فوق شبیه سازی شده و بازیکن را وارد دنیای هیجان انگیز مربیگری می کند. تنظیم ترکیب تیم، انتخاب رنگ و ظاهر لباس بازیکنان، خرید و فروش بازیکن تنها بخشی از وظایفی هستند که در این بازی باید انجام دهید. این بازی بسیار زیبا نیز به صورت آنلاین خواهد بود.

لینک دانلود بازی ورزشی Top Eleven از استور رسمی گوگل

با پرطرفدار ترین بازی های ورزشی اندروید آشنا شوید

برخی ویژگی های این بازی به شرح زیر است:

ارسال و دریافت هدیه با کارهایی همچون حمایت از دوستان با مهارت ها و امتیازها

امکان بازی با دوستان و به چالش کشیدن آن ها با بازی های دوستانه و مهیج

خرید و فروش بازیکن برای افزایش قدرت و یا بودجه ی باشگاه با شرکت در مزایده ها

خرید اقلام رسمی باشگاه همچون لباس و نمادهای برجسته توسط بازیکن و شما

ساخت و ارتقاء ورزشگاه با ساخت یک استادیوم و وارد کردن بازیکنان خود به آن

به طور کلی با وجود بازی های بسیار زیبا و عناوینی که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به دانلود بازی ورزشی هستید این عناوین را از دست ندهید.

با پرطرفدار ترین بازی های ورزشی اندروید آشنا شوید

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها