تجربه اجرای بهترین بازی های پازل را از دست ندهید

0
998
دانلود بازی پازل همواره مورد علاقه کاربران قرار می گیرد.

دانلود بازی پازل یکی از مواردی است که همواره مورد علاقه کاربران قرار می گیرد. این بازی ها همواره مورد استفاده افرادی قرار می گیرند که به بازی های مرحله ای علاقه بسیاری دارند. حال قصد داریم به معرفی دو بازی بسیار زیبا بپردازیم و پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به دانلود بازی پازل هستید، این عناوین بسیار زیبا را از دست ندهید.

بازی پازل Fruit Land

بازی پازل یاد شده امتیازهای بسیار خوبی را به دست آورده و میلیون ها بار توسط کاربران دریافت شده است. این بازی بسیار زیبا توسط Pacific Enterprises روانه استور رسمی گوگل شده است و مراحل بسیار زیادی دارد. این بازی بسیار زیبا بیش از 500 مرحله دارد. در هر مرحله با تعداد زیادی از میوه های خوشمزه نظیر سیب، لیمو، گلابی، پرتقال و… رو به رو می شوید که باید تعداد سه (یا بیشتر) میوه را کنار همدیگر قرار دهید تا حذف شوند و راه را برای صعود به مراحل بالاتر باز کنید.
این بازی بسیار زیبا، گرافیک و صداگذاری بسیار جالبی دارد و به نوعی طراحی شده که می تواند کاربران را ساعت ها سرگرم کند. پس از دانلود بازی پازل یاد شده، امکان رقابت برای کاربران فراهم می شود.

لینک دانلود بازی پازل Fruit Land از استور رسمی گوگل به صورت رایگاندانلود بازی پازل Fruit Land

بازی پازل Love Balls

بدون شک دانلود بیش از 100هزار بار از یک عنوان در استور رسمی گوگل بسیار عجیب خواهد بود. این بازی بسیار زیبا، یکی از پرطرفدارترین بازی ها در این زمینه محسوب می شود و اگر از علاقه مندان دانلود بازی پازل باشید، بعید به نظر می رسد این عنوان هیجان انگیز را از دست دهید.
این بازی بسیار ساده است؛ تنها قانون بازی این است که توپ ها را به هم برسانید اما همین قانون ساده می تواند شما را به چالش بکشد تا ساعت ها ذهن خود را درگیر بازی کنید. شما می توانید با خط کشیدن راهی برای به هم رسیدن این توپ ها پیدا کنید یا آنها را کنار هم قرار دهید. در این بازی دریافت سه ستاره بسیار اهمیت دارد و به شما اجازه می دهد شرایط بهتری را در این بازی بسیار زیبا تجربه کنید.

دانلود بازی پازل Love Balls

این بازی بسیار زیبا توانسته امتیاز بالای چهار را دریافت کند و با توجه به تعداد دانلود این بازی، بدون شک باید این عنوان را یکی از برترین بازی های موجود دراستور رسمی گوگل معرفی کرد.

لینک دانلود بازی Love Balls از استور رسمی گوگل به صورت رایگان

با توجه به تعدد بازی های پازل در استور رسمی گوگل، پیشنهاد می کنیم اگر از علاقه مندان این بازی هستید، به سراغ بازی هایی بروید که بازدیدهای بسیار بالاتری در مقایسه با عناوین دیگر دارند.

دانلود بازی پازل Love Balls

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها