با هیجان انگیز ترین بازی های کارتی آشنا شوید

0
768
با هیجان انگیز ترین بازی های کارتی آشنا شوید

کالاسودا- دانلود بازی کارتی برای سیستم عامل اندروید همواره جذابیت های بسیار زیادی داشته است. این بازی ها که توسط کاربران همواره مورد توجه قرار می گیرد موفقیت های بسیاری را در میان دسته بندی های مختلف بازی های موبایلی را کسب کرده است. حال قصد داریم به بررسی دو اپلیکیشن بسیار زیبا بپردازیم و پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به دانلود بازی کارتی هستید این دو عنوان را فراموش نکنید.

بازی کارتی The Elder Scrolls: Legends

این بازی بسیار زیبا توسط استودیوی بازیسازی Bethesda Softworks LLC برای کاربران علاقه مند به این سبک بازی توسعه پیدا کرده است. بازی موبایلی یاد شده به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و تا کنون میلیون ها بار توسط کاربران دریافت شده و امتیاز های فوق العاده نیز به دست آورده است.

این بازی بسیار هیجان انگیز شما را وارد Skyrim یا همان دنایی پر از شخصیت های مشهور و قهرمانان دوست داشتنی می کند. در کنار این قهرمان ها دشمنان  هیجان انگیزی نیز قرار دارند که می تواند در هرلحظه موجب باخت شما شوند. حالت های مختلف در بازی The Elder Scrolls: Legends به شما این امکان را می دهند تا ساعت ها مشغول این بازی بسیار زیبا شوید. از حالت تک نفره بگیرید تا حالت های چند نفره که در همه ان ها باید هدف تان پیروزی باشد و این کار با جمع آوری کارت ها صورت می پذیرد. در حالت انفرادی تلاش کنید تا بتوانید طیف گسترده ای از قهرمانان افسانه ای، کارت های افسانه ای، عرشه ها و بسته ها را جمع آوری کنید و با افزایش قدرت وارد نبردهای چند نفره  شوید.

لینک دانلود بازی کارتی The Elder Scrolls: Legends از استور رسمی گوگل

با هیجان انگیز ترین بازی های کارتی آشنا شوید

بازی کارتی Anynumber

با هیجان انگیز ترین بازی های کارتی آشنا شوید

شاید این عنوان را باید از معدود بازی های موبایلی دانست که ارزش خرید با قیمتی در حدود 4 دلار را دارد در نظر گرفت. این بازی مهیج را باید نسخه خاصی از Anycard دانست که توانست طرفداران بسیار زیادی را سمت خود دعوت کند. موضوع این بازی کمی خاص خواهد بود. در این بازی باید نام یکی از کارت ها را به صورت تصادفی روی یک تکه کاغذ بنویسد و سپس از بین 52 کارت موجود در بازی، یک عدد را به دلخواه انتخاب کند؛ حال با شمارش کارت های بازی به تعدادی که کاربر انتخاب کرده بود و نمایش کارت پیدا شده متوجه می شوید که با همان کارتی که انتخاب کرده بودید روبرو شده اید. این بازی بسیار زیبا یک نمونه از برترین بازی های کارتی است که باید آن را تجربه کنیم.

لینک دانلود بازی کارتی Anynumber  از استور رسمی گوگل

با هیجان انگیز ترین بازی های کارتی آشنا شوید

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها