دانلود بازی FIFA 19 برای اندروید

1
1767
دانلود بازی FIFA 19 برای اندروید

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما دانلود بازی FIFA 19 را معرفی کنیم که یک بازی جذاب برای طرفداران فوتبال است و قطعا می تواند توجه شما را به خود جلب کند.

دانلود بازی FIFA 19 برای اندروید

بازی FIFA 19 بازی جذاب و هیجان انگیز فوتبال برای گوشی های اندرویدی است که کمپانی بازی سازی معروف ELECTRONIC ARTS برای اندروید در گوگل پلی استور منتشر کرده است. شما می توایند تیم خود را در این بازی ایجاد و مدیریت کنید. چه شما در فوتبال کارآزموده زرنگ و حرفه ای باشید چه یک فرد تازه کار باشید ، FIFA بزرگتر و بهتر از همیشه است.

ویژگی های بازی FIFA 19 برای اندروید

با یک رویکرد تازه برای جمع آوری و ساخت، مدیر تیم مورد علاقه خود شوید. یک تیم بزرگتر و عمیق تر تشکیل دهید، تنظیمات ترتیب قرارگیری بازیکنان را انجام دهید، و قبل از هر بازی تاکتیک های خود را به سرعت تغییر دهید.

با حالت حمله (Attack Mode) سطوح خلاقانه رقابت را به بازی خود بیاورید. از مسابقات هیجانی بی پایان لذت ببرید و قدرت تیم خود را حفظ کنید.

بازی FIFA 19 با بیش از 30 لیگ، 650 تیم واقعی، و 17000 بازیکن واقعی، یک تجربه فوتبال موبایل معتبر را برای شما به ارمغان می آورد و شما می توانید با ستاره های محبوب خود امتیاز بزرگ کسب کنید.

شما می توانید این بازی را از طریق لینک زیر دانلود کنید :

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ea.gp.fifamobile

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
پرسپولیس
پرسپولیس
5 سال پیش

بازی جالبی است