دانلود بازی Ghost Town Adventures برای سیستم عامل اندروید

0
270
دانلود بازی Ghost Town Adventures برای سیستم عامل اندروید

امروز در این خبر قصد داریم تا به شما دانلود بازی Ghost Town Adventures برای سیستم عامل اندروید را معرفی کنیم که می تواند توجه شما دوستان را به خود جلب کند.

دانلود بازی Ghost Town Adventures

بازیGhost Town Adventures یک بازی ماجراجویی فوق العاده از Kovalim برای اندروید است که به صورت رایگان توسط توسعه دهنده آن عرضه شده است . شما با نصب بازیGhost Town Adventures روی تبلت و یا گوشی اندرویدی خود می توانید یک بازی ماجرایی جالب با گرافیکی بسیار زیبا، داستانی جذاب و معماهای مختلف برای حل کردن را تجربه کنید که در آن نقش دختربچه ای به نام آنا را ایفا می کنید و باید به ساکنان یک شهر جن زده کمک کنید.

داستان کلی بازی با جستجوی شما برای یافتن پدربزرگی شروع می شود که مدت ها است مفقود شده ؛ قبل از این که این اتفاق رخ دهد ، آنا یک چوب دستی جادویی قدیمی پیدا کرده بود که اصلا از قدرت های آن اطلاعی نداشت، او به شکل غیر منتظره ای از چوب دستی استفاده کرد و ناگهان خود را در شهری که اکنون در آن هست (شهر ارواح) دید. حالا شما باید به او کمک کنید تا پدربزرگ را پیدا کند! صدها چالش و معمای مختلف در بازی Ghost Town Adventures انتظار شما را می کشند، آن ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید تا به هدف تان برسید.

شما می توانید این بازی را از طریق لینک زیر دانلود کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.webgames.ghosts

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها