دانلود نرم افزار والپیپر Wallpapers HD Backgrounds 7Fon برای گوشی های اندروید

0
790
دانلود نرم افزار والپیپر Wallpapers HD Backgrounds 7Fon برای گوشی های اندروید

نرم افزار Wallpapers HD Backgrounds 7Fon یکی از جذاب ترین اپلیکیشن ها برای در اختیار گرفتن یک پایگاه داده از تصاویر است. اگر علاقه مند به داشتن تصاویر متنوع به عنوان والپیپر هستید پیشنهاد می کنیم دانلود نرم افزار والپیپر Wallpapers HD Backgrounds 7Fon را از دستد ندهید.

پس از دانلود نرم افزار Wallpapers HD Backgrounds 7Fon به بیش از 120 هزار تصویر با کیفیت دسترسی پیدا می کنید. این نرم افزار برای گوشی های هوشمند اندرویدی توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. نسخه پایه ی این محصول به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و برای دسترسی به تمام قابلیت ها نیاز به پرداخت درون نرم افزاری هست.

تصاویر موجود در این نرم افزار کیفیت های مختلفی دارند و در برخی از بخش ها شاهد تصاویر 4K نیز هستیم. این نرم افزار در کنار مجموعه ی بسیار خوبی از تصاویر قابلیت دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد که با ایجاد زمان بندی می توان پس از گذشت چند ساعت تصویر موجود را تغییر داده و به نوعی از تصاویر متنوعی بهره مند شوید. تصاویر موجود البته تنها برای والپیپر به کار نمی روند و از آن ها به عنوان قفل صفحه نمایش نیز می توان استفاده کرد.

پس از دانلود نرم افزار Wallpapers HD Backgrounds 7Fon از همان ابتدا با 120 هزار تصویر رو به رو نمی شوید و در ابتدا دسته بندی های مختلفی را مشاهده کرده و بر اساس نیاز خود می توانید آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.این موضوع باعث می شود که بتوانید شرایط بهتری را در این نرم افزار ایجاد کرده وبه شخصی سازی تصاویر دلخواه خود بپردازید.

لینک دانلود نرم افزار والپیپر Wallpapers HD Backgrounds 7Fon برای گوشی های هوشمند اندرویدی از استور رسمی گوگلبرخی از ویژگی های این نرم افزار کاربردی به شرح زیر است:

برخی از ویژگی های این نرم افزار کاربردی به شرح زیر است:

دسترسی به بیش از 120 هزار تصویر پس زمینه اچ دی

مرتب سازی تصاویر موجود بر اساس محبوبیت تصاویر

دسته بندی تصاویر در 65 دسته بندی مختلف با عناوین گوناگون

جست و جوی تصاویر بر اساس برچسب ها

پشتیبانی از صفحه نمایش های گوناگون با انواع رزولوشن ها

توانایی تغییر تصویر پس زمینه صفحه لاک اسکرین

تغییر خودکار تصویر پس زمینه در بازه های زمانی مختلف

ویژگی خوبی این نرم افزار در مقایسه با لانچر های موجود در استور رسمی گوگل این موضوع است که استفاده از این نرم افزار سرعت گوشی هوشمند را کاهش نمی دهد و به نوعی برترین روش برای شخصی سازی ظاهر گوشی هوشمند به شمار می رود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها