با این 2 نرم افزار تصاویر گرفته شده با گوشی خود را متحول کنید

0
3472

 کالاسودا- دانلود نرم افزار ویرایش عکس یکی از مهم ترین کارها پس از خرید یک گوشی هوشمند قدرتمند با دوربین مناسب است. این نرم افزار ها طیف وسیعی از اپلیکیشن های گوگل را به خود اختصاص می دهند و طرفداران بسیار زیادی دارند. حال قصد داریم به بررسی دو نرم افزار بسیار زیبا بپردازیم:

نرم افزار Unfold – Create Stories

نرم افزار Unfold – Create Stories توسط کمپانی Unfold Creative LLC توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نرم افزار هزاران بار توسط کاربران دانلود شده و باید دانلود نرم افزار ویرایش عکس Unfold – Create Stories را یکی از برترین ایده های برای حفظ تصاویر خود دانست. برنامه فوق این قدرت را به داستان پردازان می دهد تا با مجموعه ای از تصاویر و یا فایل های ویدئویی خود داستان هایی خاص را ایجاد کرده و آن ها را در قالب فرمت های متنوعی دریافت نمایند. بیش از هفتاد قالب گوناگون در لیست امکانات به چشم می خورد که هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن ها وجود ندارد و متناسب با سلیقه خود قادر به بهره بردن از هر کدامشان هستید.

ابزار پیشرفته متن به شما اجازه می دهد تا علاوه بر تصاویر متن ها را به فایل های چند رسانه ای خود اضافه کرده و به جذابیت داستان هایتان بیفزایید.

لینک دانلود نرم افزار Unfold – Create Stories از استور رسمی گوگل

  • برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:
  • ساخت داستان های اختصاصی خود تنها در چند دقیقه
  • وجود پنج فونت متنوع همراه با ابزار های ویرایش متن حرفه ای
  • ایجاد تصاویر و فایل های ویدئویی به قالب ها و ساخت داستان های گویا

نرم افزار Looq – AI powered filters

این نرم افزار بسیار زیبا قابلیت خلق آثار هنری را برای کاربران به همراه دارد. این نرم افزار کاربردی توسط Monoqle توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است.

این نرم افزار فوق العاده با داشتن یک هوش مصنوعی بی نظیر کمک می کند تا عکس های خود را به آثاری هنری تبدیل کنید و آن ها را به عنوان تصاویری جدید دریافت نمایید. بیش از 24 فیلتر در سبک های منحصر به فرد در اختیار هر کدام از کاربران است که استفاده از آن ها هیچ گونه محدودتی ندارد و قادرید تا بی نهایت تصویر را به سرعت تغییر دهید.

لینک دانلود نرم افزار Looq – AI powered filters از استور رسمی گوگل

برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:

  • هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمند برای تبدیل سریع تصاویر
  • دسترسی به 24 فیلتر در شبکه های منحصر به فرد
  • تغییرات میزان شدت برای هر کدام از فیلتر ها
  • سیستم کاملا آفلاین برای احترام به حریم شخصی کاربران
  • مقایسه تصاویر قبل و بعد از اعمال افکت ها

 

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها