دانلود نرم افزار Aptoide برای سیستم عامل اندروید

0
653
دانلود نرم افزار Aptoide برای سیستم عامل اندروید

امروز در خبر قصد داریم تا به شما دانلود اپلیکیشن جذاب Aptoide را معرفی کنیم که یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها اندرویدی است.

دانلود نرم افزار Aptoide

نرم افزار Aptoide یک مارکت برنامه های موبایل است که بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می شود. در نرم افزار Aptoide، بر خلاف GooglePlayStore پیش فرض، یک فروشگاه منحصر به فرد و متمرکز وجود ندارد اما هر کاربر فروشگاه خود را مدیریت می کند. توسط این برنامه می توانید به جدید ترین برنامه ها و بازی های اندروید دسترسی داشته باشید.

نرم افزار Aptoide با بیش از 150 میلیون کاربر در سراسر جهان، 3 میلیارد بار دانلود و 700 هزار برنامه کاربردی، معنای جدیدی به پیدا کردن و نصب برنامه ها می دهد. از طریق همکاری اجتماعی، توصیه های متناسب و فرصت ایجاد و به اشتراک گذاری فروشگاه خود، نرم افزار Aptoide تغییری اساسی در توزیع اپلیکیشن ها به وجود آورده است.

این برنامه به توسعه دهندگان، OEM ها و شرکت های مخابراتی امکان دسترسی به یک فروشگاه نرم افزاری کاملا قابل تنظیم و یک مدل اشتراک رقابتی در سراسر جهان را می دهد. نرم افزار Aptoide با یک جامعه رو به رشد و شمار زیادی از شرکا ، یکی از بازیکنان پیشرو در اپلیکیشن های جهانی است.

شما می توانید این افزار را از طریق لینک زیر دانلود کنید:

https://www.aptoide.com/

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها