دانلود نرم افزار Photo Overlays – Blender؛ اپلیکیشنی برای ترکیب تصاویر

0
526

نرم افزار Photo Overlays – Blender برترین نرم افزار برای ترکیب دو یا چند تصویر به شمار می رود. این نرم افزار برای گوشی های هوشمند اندرویدی توسعه پیدا کرده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نرم افزار هزاران بار توسط کاربران دریافت شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران گوگل پلی قرار می گیرد و با پرداخت درون نرم افزاری می توان به قابلیت های جالب تری دسترسی پیدا کرد.
مهم ترین ویژگی این نرم افزار را می توان ترکیب چند تصویر دانست. این روزها در شبکه های اجتماعی تصاویر جالبی را می بینیم،  عکس هایی که انگار به گونه ای خاص در یک دیگر ترکیب شده و بسیار زیبا به نظر می رسند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بدون هیچ گونه دانش خاصی دو یا چند تصویر را ترکیب نموده و عکسی جدید را ایجاد کنید. اگر از طرفداران شبکه های اجتماعی هستید پیشنهاد می کنیم دانلود نرم افزار Photo Overlays – Blender را از دست ندهید.
در کنار این ترکیب تصاویر قابلیت های ویرایش تصویری وجود دارد که جذابیت این نرم افزار را به میزان بسیار زیادی افزایش داده و تمام نیاز های کاربران را برطرف می کند.
لینک دانلود نرم افزار Photo Overlays – Blender از استور رسمی گوگل برای گوشی های هوشمند اندرویدی

برخی از ویژگی های این نرم افزار جذاب به شرح زیر است:

ترکیب دو یا چند تصویر با ابزار های پیشرفته
تنظیم میزان شفافیت هر کدام از تصاویر هنگام ترکیب
سیستم افزایش دهنده کیفیت تصاویر برای یک نتیجه نهایی فوق العاده
مجموعه ای از افکت های مختلف برای اعمال بر روی تصاویر
حالت کراپ تصاویر برای قرار دادن بر روی اینستاگرام
امکان انتخاب یک قاب زیبا برای تصاویر نهایی
نیاز نبودن به هیچ گونه دانش خاصی
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها