دانلود نرم افزار SwiftSave ؛ اپلیکیشنی برای دانلود ویدئو از اینستاگرام

0
267
دانلود نرم افزار SwiftSave ؛ اپلیکیشنی برای دانلود ویدئو از اینستاگرام

نرم افزار SwiftSave را می توان یکی از مشهور ترین اپلیکیشن های دانلود اینستگرام دانست. این نرم افزار قابلیت های بسیار خوبی را در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی قرار می دهد و امکانات کاربردی را برای افراد فراهم می آورد. در این بخش قصد داریم به معرفی این نرم افزار بپردازیم و پیشنهاد می کنیم اگر از علاقه مندان این شبکه اجتماعی هستید، دانلود نرم افزار SwiftSave را از دست ندهید.

در نرم افزار اینستاگرام امکان قرار دادن ویدئو های مختلف وجود دارد اما کاربران به صورت پیش فرض تنها می توانند ویدئو ها ر مشاهده کنند و امکان دریافت آن ها به صورت مستقیم وجود ندارد. از این رو به نرم افزار هایی برای اجرای این کار نیاز داریم . به طور کلی نرم افزار های متنوعی وجود دارد که می تواند این کار را انجام داد، اما در این بخش قصد داریم به معرفی یک اپ بپردازیم که می تواند تمام نیاز های کاربران را رطرف کند.

برای دانلود نرم افزار SwiftSave می توانید به گوگل پلی مراجعه کنید و می توانید آن را به راحتی و به صورت رایگان دریافت کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است. از دید بسیاری از کاربران مهم ترین ویژگی نرم افزار یاد شده را می توان این موضوع در نظر گرفت که امکان دانلود به صورت گروهی برای کاربران فراهم است. بر خلاف دیگر نرم افزار ها این اپلیکیشن هیچ محدودیتی را  برای کاربران ایجاد نمی کند. این نرم افزار امکان دسترسی به ویدئو ها را از طریق هشتگ برای کاربران فراهم می کند و به سادگی می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد.دانلود نرم افزار SwiftSave می توانید به گوگل پلی مراجعه کنید و می توانید آن را به راحتی و به صورت رایگان دریافت کنید

لینک دانلود نرم افزار SwiftSave از استور رسمی گوگل برای گوشی های هوشمند اندرویدی

برخی از ویژگی های این نرم افزار جذاب به شرح زیر است:

امکان ریپوست و دانلود تصاویر و یا ویدئو های موجود در اینستاگرام

دسترسی به مجموعه ای از تصاویر و ویدئو های محبوب بر اساس هشتگ و یا موقعیت جغرافیایی

سیستم فوق العاده دانلود گروهی موارد دلخواه

توانایی ذخیره سازی استوری ها بدون هیچ گونه مشکلی

ذخیره مستقیم فایل های دانلود شده در گالری اسمارت فون

محافظت از حریم خصوصی به وسیله پین کد چهار رقمی

امکان ذخیره سازی تصویر پروفایل کاربران با کیفیت فول اچ دی

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها