درآمدزایی استثنایی بازی Pokémon GO

0
683

کالاسودا_ خبری به تازگی در مورد بازی Pokémon GO منتشر شده که نشان می دهد این بازی به درآمد دو میلیارد دلاری دست یافته است.

این بازی در سال 2016 به بازار عرضه شد و توانست طی دو ماه تمام مردم دنیا را به خود جذب کند و تاکنون در سرتیتر خبرهای دنیای تکنولوژی حضور داشته است.

رشد بی نظیر بازی Pokémon GO در چند وقت اخیر

می خواهیم یک چیزی را به شما بگوییم که احتمالا از آن اطلاع ندارید ، این بازی هنوز هم کاربران خود را دارد و درآمدزایی آن هر روز بهتر از دیروز می شود. این بازی تا همین لحظه درآمدی بالای دو میلیارد دلار داشته است.

بر اساس گزارش های منتشر شده بازی Pokémon GO تنها 811 روز زمان نیاز داشت تا به رکورد درآمدزایی دو میلیارد دلاری برسد و این بازی تبدیل به سومین بازی تاریخ شد که توانسته چنین کاری را انجام دهد. برای اطلاع شما عزیزان بگوییم که این بازی تنها به 302 روز نیاز داشت تا به درآمدزایی یک میلیارد دلاری برسد که برای این بازی یک رکورد استثنایی محسوب می شود. این بازی قطعا توانسته درآمدزایی خوبی برای سازنده خود یعنی شرکت Niantic داشته باشد.

هنوز واکنشی از سوی این شرکت در مورد این خبر به گوش نرسیده است.

رکورد شکنی دنباله دار بازی Pokémon GO

مردم هنوز هم این بازی را انجام می دهند و برای پشت سر گذاشتن این مراحل هزینه می کنند. در ماه آگوست این بازی تبدیل به سومین بازی برتر از نظر درآمدزایی در آمریکا انتخاب شد. در ماه ژوئن نیز این بازی بالاترین تعداد کاربر فعال خود از زمان شروع فعالیت خود رسید.

توضیحاتی در مورد بازی Pokémon GO

در واقع Pokémon GO یک بازی کاملا جدید و بی نظیر برای گوشی های اندرویدی است که با استفاده از واقعیت افزوده، سبب ایجاد سرگرمی بی نظیر برای کاربران می شود. این بازی از دوربین گوشی، سنسورها و همچنین GPS و اینترنت استفاده می کند. اساس بازی به این صورت است که شما باید از طریق گوشی همراهتان به دنبال پوکمون ها در سطح شهر باشید . این بازی شما را از خانه بیرون خواهد برد تا در شهر به دنبال پیدا کردن پوکمون ها باشید تا آنها را بیابید.

همانطور که گفتیم پوکمون ها در سطح شهر )به صورت واقعیت افزوده و از طریق جی پی اس) پراکنده شده اند. بازی، پوکمون ها را از طریق نقشه هایی که از قبل مربوط به سطح شهر شما است را می یابد. بعد از این که از طریق نقشه های موجود پوکمون ها را یافتید باید آنها را آموزش دهید و آنها را قوی تر کنید.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها