درآمدزایی بی نظیر شرکت Epic Games در سال 2018

0
629
درآمدزایی بی نظیر شرکت Epic Games در سال 2018

به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت Epic Games منتشر شده که نشان می دهد این شرکت به واسطه بازی Fortnite درآمدزایی بی نظیری داشته است.

درآمدزایی بی نظیر شرکت Epic Games

بدون شک بازی Fortnite محبوب ترین بازی سال 2018 بود پس اصلا تعجب نخواهید کرد وقتی می شنوید که توسعه دهنده های این بازی پول پارو کرده اند اما سوالی پیش می آید این است که امسال شرکت Epic Games چه مقدار درآمدزایی داشته است؟ خب به نظر می رسد یکی از تحلیل گران دنیای تکنولوژی اعلام کرده است که این بازی حدود سه میلیارد دلار در سال 2018 درآمدزایی داشته است و تمام این اعداد و ارقام متعلق به بازی Fortnite است.

فعالیت در چند سیستم متفاوت

این بازی در سپتامبر سال 2017 به بازار عرضه شد ولی نقطه اوج این بازی در سال 2018 بود زمانی که شرکت Epic Games این بازی را به اندروید ، iOS و نینتندو اضافه کرد. قابلیت بازی و سازگاری با سیستم های مختلف از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است و حتی شرکت سونی هم تمایل دارد تا این بازی را به سیستم خود اضافه کند.

میزان درآمدزایی شرکت Epic Games در سیستم عامل iOS

میزان درآمدزایی و جزئیات این بازی هنوز مشخص نیست ولی تخمین زده شده است که در ماه نوامبر در سیستم عامل iOS کاربران روزانه 1.23 میلیون دلار در این بازی خرج کرده اند. این آمار نشان می دهد که این بازی حدودا 385 میلیون دلار در سیستم عامل iOS درآمدزایی داشته است. پیدا کردن جزئیات درآمدزایی این بازی در بخش سیستم عامل اندروید خیلی سخت است زیرا شرکت Epic Games تصمیم گرفته بود که این بازی را خود به تنهایی در بازار عرضه کند و کمکی از بازار گوگل نگیرد.درآمدزایی بی نظیر شرکت Epic Games

فعالیت بازی Fortnite در چین

جدا از این درآمدزایی بی نظیر شرکت Epic Games باید به این موضوع اشاره کنیم که این بازی توجه کافی به بازار چین نداشته است. قرار بوده که شرکت Tencent کارهای عرضه این بازی را در چین انجام دهد ولی به دلیل قوانین جدید دولت چین هنوز اطلاعی از درآمدزایی این بازی در چین به دست کسی نرسیده است.

بازار Epic و رقابت با دیگر بازارها

این شرکت همچنین فعالیت جانبی دیگری نیز داشته است و می توانیم به بازار اختصاصی Epic اشاره کنیم. این بازار برای رقابت با رقبا ایجاد شده و شرکت Epic Games به این موضوع اشاره کرده است که قصد دارد 88 سود را به توسعه دهنده ها اختصاص دهد. بر خلاف استیم که 30 درصد سهم هر بازی را از توسعه دهنده ها دریافت می کند ، این پروسه خوبی است که از سوی این شرکت در حال شکل گیری است.

باید دید که در سال جدید بازی Fortnite چه درآمدزایی را خواهد داشت و آیا می تواند رکورد سال قبل خود را بهبود ببخشد یا خیر. همه این موضوعات را زمان به ما نشان خواهد داد.

نظر شما در مورد درآمد بی نظیر این شرکت چیست؟ آیا شما از طرفداران بازی Fortnite هستید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها