درآمد 58.3 میلیارد دلاری اپل در فصل دوم سال مالی 2020

0
264

شرکت اپل  13.5 میلیارد دلار درآمد از بخش خدمات و سرویس‌های خود کسب کرده است که 17 درصد بیشتر از 11.5 میلیارد دلار گزارش شده در سه ماهه مشابه سال گذشته است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، اپل روز پنجشنبه اعلام کرد که درآمد این شرکت در Q2 2020 سه ماهه منتهی به ماه مارس به 58.3 میلیارد دلار رسیده است. این شرکت اعلام کرده است که درآمد سه ماهه این شرکت نسبت به سال قبل 1 درصد افزایش یافته است.

تیم کوک در بیانیه‌ای گفت: “با وجود تأثیر جهانی بی سابقه کروناویروس، ما مفتخریم گزارش دهیم که اپل در این سه ماهه بحرانی، رشد داشته است”.

بخش خدمات اپل شامل Apple Arcade، Apple TV +، Apple Music و iCloud است که با رشد زیادی مواجه شده است. این شرکت 13.5 میلیارد دلار درآمد از سرویس و خدمات کسب کرده است که 17 درصد بیشتر از 11.5 میلیارد دلار گزارش شده در سه ماهه مشابه سال گذشته است.

تیم کوک فاش کرد که اپل نیوز در طی این سه ماه 125 میلیون کاربر فعال ماهانه داشته که این مقدار در ژانویه 100 میلیون نفر بود. کوک همچنین اعلام کرد که FaceTime و iMessage هر روز رکورد جدید روزانه‌ای را در طول همه گیری کروناویروس ثبت می‌کنند.

در این میان فروش آیفون 6.7 درصد کاهش یافته و به 29 میلیارد دلار رسیده است، که از 30.9 میلیارد دلار در سال گذشته کاهش را نشان می‌دهد.

درآمد مک 5.4 میلیارد دلار بود که نسبت به سال گذشته با 5.5 میلیارد دلار، اندکی کاهش یافته است. در همین حال، درآمد آیپد 4.4 میلیارد دلار بوده که نسبت به سال گذشته با 4.9 میلیارد دلار کاهش را نشان می‌دهد.

بخش تجهیزات و فناوری‌های پوشیدنی، خانه و لوازم جانبی اپل 6.28 میلیارد دلار درآمد داشته؛ که نسبت به سال گذشته 23 درصد رشد داشته است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها