چطور درایور های ویندوز را به روز رسانی کنیم؟

0
192
چطور درایور های ویندوز را به روز رسانی کنیم؟

درایور های کامپیوتر ببرنامه هایی هستند که سخت افزار کامپیوتر شما را فعال می کنند. به روز نگه داشتن این درایور ها می تواند به بهبود شرایط کامپیوتر شما کمک می کند، درایور های ویندوز 7 به طور خودکار به روز رسانی می شوند با این وجود می توانید به صورت دستی نیز آن ها را به روز رسانی کنید. توجه داشته باشید که تمام ویندوز ها تقریبا شرایط مشابهی دارند.

به روز رسانی خودکار درایورهای ویندوز

برای پاسخ به سوال چطور درایور های ویندوز را به روز رسانی کنیم می توانید مراحل زیر را انجام دهید.

به منوی استارت رفته و گزینه All Programs را انتخاب کنید. در این بخش گزینه Windows Update را باید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که می توانید این بخش را در منوی جستجو نیز نوشته و آن را انتخاب کنید.

گزینه Change Settings را که در بخش چپ صفحه نمایش قرار دارد را انتخاب کنید. در این بخش باید گزینه مورد نیاز خود که به روز رسانی خودکار هست را انتخاب کنید. گزینه “Install updates automatically (recommended)” شما را به هدف خود می رساند. البته توجه داشته باشید که این موضوع در ویندوز های مختلف ممکن است با تغییرات جزیی همراه باشد.به روز رسانی دستی درایورهای ویندوز

به روز رسانی دستی درایورهای ویندوز

اگر قصد دارید که تنها یکی از درایور های خود را به روز رسانی کنید می توانید از این روش بهره مند شوید.

روی گزینه My Computer راست کلیک کرده و گزینه Manage را انتخاب کنید. در این بخش گزینه های مختلفی در دسترس قرار می گیرد که گزینه Device Manager را باید برای پاسخ به سوال چطور درایور های ویندوز را به روز رسانی کنیم انتخاب کنیم.

پس از باز شدن این بخش باید درایور مورد نیاز خود را پیدا کنید و پس از انتخاب آن راست کلیک کرده و گزینه Update Driver را انتخاب کنید.

توجه داشت باشید که پس از انتخاب موارد بالا سیستم شما می تواند به روش های مختلفی به روز رسانی درایور ها را انجام دهد و می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را انتخاب کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها