درایو های پشتیبان گیری بی سیم دیجیتال Western Digital

0
396

درایو های پشتیبان گیری بی سیم دیجیتال Western Digital|کالاسودا

کالاسودا_ Western Digital نسخه ای  جدید از درایوهای پشتیبان گیری بی سیم خود را معرفی می کند که با یک طراحی پیشرفته، یک راه ساده برای برنامه ریزی های خود رائه می دهد

 تفاوت قابل توجه این طرح  با سایر نسخه های پیشین را می توان در طراحی کتابی و زیبای این محصول دانست . نوعی طراحی که در نوع خود منحصر به فرد است و البته بی شباهت به یک کتاب نقرآگین نیست .

درایوهای جدید به شما امکان پشتیبان گیری از فایل های بی سیم را در خانه می دهند . این امکان کمک می کند از راه دور به این درایوها  دسترسی پیدا کنید.

My Cloud Homeبه جای My Cloudعمل می کند. برنامه  ای که بسیار قوی تر از برنامه ها قدیمی طراحی شده است Western Digital  تاریخ دقیق عرضه این محصول را معین نکرده است. اما بر اساس اطلاعات اولیه به زودی شاهد نسخه جدید این محصول خواهیم بود.

هنوز کاملا مشخص نیست که آیا برنامه جدید دارای ویژگی های اضافی است یا خیر ؟ اما توانایی برجسته و شاخص   – Western Digital همگام سازی فایل ها از یک حساب Dropbox و Plex به درایو شما است .

ظاهرا درایو های جدید می تواند کاملا بر روی تلفن همراه نصب شود،این موضوعی است که نسبتا جدید و کاربردی به نظر می رسد. یکی از  نمایندگان این شرکت می گوید ؛ درایو های جدید برای این پلتفرم نرم افزاری جدید طراحی شده است، بنابراین برنامه جدید برای دارندگانMy Cloud در دسترس نخواهد بود.و نیاز به به روزرسانی سیستم اجباری به نظر می رسد.

این درایو ها از فردا عرضه می شوند. قیمت های تعیین شده برای این محصولات شامل ؛  159.99 دلار برای یک درایو 2 ترابایتی و 699.99 دلار برای 16 تبلت دوگانه ای است که فایل ها را در دو دیسک جداگانه نشان می دهد. مدل های دوگانه تحت نام My Cloud Home Duo به فروش می رسند

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها