در غیاب سونی، مایکروسافت برنامه ویژه‌ای برای E3 2020 دارد

0
107

در حال حاضر می‌دانیم که سونی در E3 2020 حضور نخواهد داشت. حال و بر اساس اخباری که اخیرا به گوش می‌رسند، مایکروسافت برنامه ویژه‌ای برای این رویداد دارد و طی کنفرانس این کمپانی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از ایکس باکس سری ایکس و بازی‌های این کنسول خواهیم بود.

به گزارش کالاسودا به نقل از ویجیاتو، فیل اسپنسر مدیر برند ایکس باکس در توییتر اعلام کرده که آن‌ها سخت در حال تلاش برای آماده کردن برنامه مایکروسافت برای E3 سال آینده هستند و طی این رویداد شاهد معرفی نمایش‌های جدیدی از پروژه‌هایی خواهیم بود که علاوه بر خاص بودن، پیش از این نشان داده نشده بودند.

هنوز مشخص نیست که این منظور فیل اسپنسر از کلمه «ویژه» چیست و دقیقا باید چه انتظاری از بازی‌های جدیدی که در کنفرانس مایکروسافت رونمایی می‌شوند داشته باشیم. به هر حال طی سال‌های اخیر مایکروسافت همواره سعی کرده تا با تمرکز روی شوی E3 خود، توجهات را به سمت برند ایکس باکس جلب کند.

E3 2020

البته باید این نکته را در نظر گرفت که هر بازی جدیدی که برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شود، احتمالا برای ایکس باکس وان هم منتشر خواهد شد. پیش از این مشخص شده بود که مایکروسافت حداقل تا یک سال قصد ندارد بازی انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس منتشر کند و پشتیبانی از ایکس باکس وان همچنان ادامه خواهد داشت.

پلی استیشن و ایکس باکس باس بعدی در تعطیلات سال نو میلادی عرضه خواهند شد و احتمالا قیمتی معادل با ۵۰۰ دلار آمریکا خواهند داشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها