آشنایی با یکی از بهترین پلیرهای پخش ویدئو برای آیفون

0
1600
آشنایی با یکی از بهترین پلیرهای پخش ویدئو برای آیفون

آشنایی با یکی از بهترین پلیرهای پخش ویدئو برای آیفون کالاسودا- نرم افزار PlayerXtreme Media Player را می توان یکی از بهترین نرم افزار های پخش ویدئو و فایل های تصویری دانست. با نصب این نرم افزار به راحتی می توان بسیاری از فایل های تصویری با فرمت های گوناگون را پخش کرد. نرم افزار PlayerXtreme Media Player یک نسخه رایگان دارد اما برای دسترسی به تمام قابلیت های این پلیر قدرتمند باید نسخه کامل آن را دریافت کرد که 4.99 دلار است.

حتما  برای شما هم بارها پیش آمده باشد که ویدیویی را از تلگرام یا سایر شبکه های اجتماعی دانلود کرده‌اید، ولی موفق به دیدن آن بر روی آیفونتان نشده‌اید و تنها یک صفحه‌ی سیاه به نمایش در آمده است. . دلیل این اتفاق این است که ویدئو یاد شده، دارای فرمتی است که پلیر پیش‌فرض آیفون از آن پشتیبانی نمی‌کند. پخش کننده فایل های ویدئویی آیفون متاسفانه بسیاری از فرمت های تصویری را پخش نمی کند و شما باید به دنبال نرم افزار جایگزین برای پخش فایل های خود باشید. به انتخاب بسیاری از کاربران PlayerXtreme Media Playe یک نرم افزار قدرتمند با رابط کاربری روان است. که با تلویزیون های اپل نیز سازگاری کامل دارد.
برای بررسی این نرم افزار ابتدا پسوند فایل هایی که این نرم افزار پشتیبانی می کند را با هم مرور می کنیم ،
پیش از هر چیز بد نیست لیست پسوند فایل‌هایی را که این پلیر پشتیبانی می‌کند به شما ارائه کنیم. اگر ویدیوی شما از یکی از فرمت‌های زیر باشد خواهید توانست با استفاده از PlayerXtreme آن را پخش کنید: asf, avi, divx, dv, dat, flv, gxf, m2p, m2ts, m2v, m4v, mkv, moov, mov, mp4, mpeg, mpeg1, mpeg2, mpeg4, mpg, mpv, mt2s, mts, mxf, ogm, ogv, ps, qt, rm, rmvb, ts, vob, webm, wm, wmv

برای تمام کاربران گوشی های هوشمند که علاقه مند به فیلم های روز دنیا هستند پشتیبانی از زیرنویس یکی از اساسی‌ترین نیاز های آن ها محسوب می شود، . در زمان پخش ویدیو در PlayerXtreme می‌توانید بر روی آیکون Subtitle کلیک کنید تا وارد منوی آن شوید. در این قسمت می‌توانید زیرنویس موردنظر را انتخاب کنید، آن را خاموش و روشن کنید، زمان‌بندی نمایش زیرنویس را تغییر دهید، سایز فونت را بزرگ یا کوچک کنید.
همچنین رابط کاربری زیبا و آسان این نرم افزار اجازه می دهد که با توجه به سلیق خود راحت ترین روش برای کم یا زیاد کردن صدا و جلو یا عقب بردن ویدئو انتخاب کنید . همچنین در این نرم افزار شما قابلیت مخفی کردن فایل های ویدئویی خود و بسیاری از امکانات مورد نیاز خود را در کنار هم خواهید داشت .

لینک دانلود نرم افزار  PlayerXtreme Media Player

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها