بررسی یک کیبورد حرفه ایی

0
390

کالاسودا- FarsTap  یک کیبورد مجازی به زبان فارسی است که این امکان را می دهد تا از تمامی حروف فارسی  استفاده کنید، البته با زبان عربی نیز می توان با نگه داشتن برخی حروف 4 حرف فارسی را تایپ کرد اما با نصب نرم افزار Fars Tap می توان برای هر یک از حروف یک دکمه مجزا تعریف کرد. همچنین حروف ها در این نرم افزار به گونه ایی تعریف شده است که سرعت تایپ و نگارش شما را بسیار بالاتر می برد.
تا قبل از Ios8 بسیاری از کاربران فارسی زبان و همچنین برخی کشور هایی که این سیستم عامل به صورت رسمی از آن ها پشتیبانی نمی کرد برای نوشتن حروف مورد نیاز خود مشکلات بسیاری داشتند اما در سال های اخیر این شرکت برای حفظ طرفدران خود تنظیماتی را ارائه کرده است که میتوان کیبورد های مجازی برای گوشی هوشمند خود تعریف کرد.روش نصب این نرم افزار اینگونه است که پس از دریافت کیبورد به قسمت تنظیمات رفته و گزینه Generalرا انتخاب کرده و به قسمت Keyboard می رویم در این قسمت می توان با انتخاب Add New Keyboard زبان ها و کیبوردهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
نرم افزار FarsTap  در استور رسمی اپل قرار دارد و حجم آن حدود 75 مگابایت است .این نرم افزار را می توان پرطرفدار ترین کیبورد فارسی برای گوشی های آیفون دانست . روش نصب این نرم افزار اینگونه است که پس از دریافت کیبورد به قسمت تنظیمات رفته و گزینه Generalرا انتخاب کرده و به قسمت Keyboard می رویم در این قسمت می توان با انتخاب Add New Keyboard زبان ها و کیبوردهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. حال می توان از این کیبورد دوست داشتنی برای امور روزمره خود استفاده کنید.
دانلود نرم افزار Fars Tap  
برخی از ویژگی های نرم افزار Fars Tap
امکان اصلاح لغاتی که اشتباه تایپی دارند
باهوش ترین کیبورد فارسی
امکان تغییر رنگ فونت روی دکمه ها
امکان تغییر رنگ زمینه کیبورد، رنگ دکمه های اصلی و فرعی و رنگ سایه ها
امکان تایپ به صورت سوایپ (لغزشی)
امکان کوچک کردن کیبورد برای استفاده راحت تر با یک دست
اضافه شدن قلم های بسیار زیبای ایران
اضافه شدن صدای تایپ

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها