بهترین ترفند برای افزایش مدت زمان عمر باتری گوشی های اندروید

0
418
نرم افزار Servicely

نرم افزار Servicelyکالاسودا- نرم افزار Servicely یکی از بهترین و پر بازدید ترین  نرم افزار های گوشی هاو تبلت های  هوشمند اندروید است . این نرم افزار رایگان و در گوگل پلی یکی از ضروری ترین نرم افزار برای گوشی های هوشمند شناخته می شود.
بسیاری از گوشی های هوشمند اندروید به خصوص دستگاه های میان رده یا ارزان قیمت مدت زمان محدودی شارژ باتری نگه می دارند .
به عنوان مثال صبح روز شارژ گوشی شما کامل است اما در طول روز با استفاده معمولی و خیلی کم بعد از چند ساعت باتری گوشی شما پایان می یابد. علت این مشکل هم می تواند سخت افزاری و یا نرم افزاری باشد. اگر مشکل سخت افزار دستگاه و باتری گوشی باشد نیاز به تعویض باتری است. اما گاهی سخت افزار دستگاه شما مشکلی ندارد و تنها با مدیریت بهتر سیستم عامل خود می توانید انتظار بهترین عملکرد از گوشی اندروید خود را داشته باشید.
یک نرم افزار کاربردی برای گوشی های هومند نرم افزار Servicelyاست که البته نیاز به روت شدن دستگاه هوشمند شما است . بعد از نصب نرم افزار شما می توانید به تمام سرویس ها دسترسی پیدا می کنید و برنامه هایی که می خواهید غیر فعال کنید را انتخا می کنید . اگر سرویسی که انتخاب کرده اید فعال باشند آن را بررسی می کند، در صورتی که خدمات و یا برنامه در پیش زمینه در حال اجرا باشد این برنامه آن را غیر فعال می کند . این برنامه این کار را بی خطر انجام می دهد ،زیرا شما باز هم به نرم افزارها و سرویس های خود دسترسی دارید . با این روش شما دسترسی به تمام سرویس ها و خدمات گوشی هوشمند خود دارید هم می توانید با مدیریت بهتر دستگاه خوداز  بهترین عملکرد سرعت و شارژ باتری گوشی  خود بهره مند شوید.
لینک دانلود نرم افزار Servicely از گوگل پلی
نکته مهم: این نرم افزار یک برنامه سیستمی است و به همین دلیل ممکن است در صورت استفاده نادرست به نرم افزار های گوشی و یا سیستم اندروید آسیب وارد کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها