معرفی بازی Game of Thrones: Conquest

0
344
معرفی بازی Game of Thrones: Conquest

معرفی بازی Game of Thrones: Conquestکالاسودا- Game of Thrones: Conquest بازی مهیجی بر مبنای سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت است .Game of Thrones: Conquest  بازی رسمی این سریال از سوی HBO معرفی شده است .
این بازی برای سیستم عامل IOS معرفی شده است . دریافت بازی Game of Thrones: Conquestبه صورت رایگان است  و حجم آن در حدود 150 مگابایت است . این بازی زیبا توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شده است و تاکنون توانسته امتیازات بالایی از سایت های معتبر دریافت کند.
سال 2017 یک سال بسیار مهیج برای طرفداران سریال تاج و تخت بود . عرضه قسمت 8 ام این سریال یک خبر فوق العاده برای بینندگان شبکه HBO محسوب می شد و در روز های اخیر نیز بازی این سریال توجه طرفداران بازی های رایانه ای را جلب کرده است . البته شبکه HBO در این سال مشکلات بسیار زیادی را در کنار خود دید به گونه ایی که شاید بیشتر مسئولان این شبکه بیشتر انرژی خود را صرف امنیت شبکه خود کرده اند . بازی Game of Thrones: Conquest یک بازی استراتژیکی محسوب می شود. حال به بررسی این بازی می پردازیم:
لینک دانلود بازی Game of Thrones: Conquest برای سیستم عامل IOS
بازی Game of Thrones: Conquest یک بازی چند نفره است و به نوعی اولین همکاری شبکه HBOو کمپانی مشهور برادران وارنر محسوب می شود . در این بازی شما در نقش لرد وستروس هستید . وستروس در این جنگ حضور دارد، جنگ خاندان‌های مختلف ، سه اژدها در آسمان و لشگری از مرده‌ها.شما  باید به تلاش برای فتح قلمرو هایی که در بازی هست بپردازید. در این بازی هفت  قلمرو وجود دارد که فتح آن ها لحظات پر انرژی را برای شما فراهم می کند .
ویژگی‌های بازی Game of Thrones: Conques به صورت خلاصه شامل موارد زیر می شود
بیش از 100 ناحیه برای فتح کردن
بازی رسمی از سوی HBO
فرمانروایی بر هفت اقلیم
خانه و خاندان بزرگی برای  خود بسازید
عرضه این بازی با تبلیغات گسترده ایی همراه نبود به همین دلیل مدتی بعد از عرضه این بازی طرفداران تاج و تخت توانستند متوجه عرضه بازی سریال محبوب خود شوند .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها