معرفی نرم افزار انتقال اطلاعات در گوشی های هوشمند آیفون

0
439
نرم افزار AirDroid

نرم افزار AirDroidکالاسودا- نرم افزار AirDroid  یک نرم افزار انتقال و مدیریت فایل محسوب می شود که پس از گذشت مدت طولانی از عرضه آن برای سیستم عامل اندروید و ویندوز به تازگی  برای سیستم عامل IOS نیز منتشر شده است . این نرم افزار در استور رسمی اپل وجود دارد و دریافت آن به صورت رایگان است . حجم نرم افزار AirDroid  حدود 60 مگابایت است .

حتما برای شما اتفاق افتاده است که می خواهید گوشی هوشمند خود را از طریق رایانه شخصی مدیریت کنید . نرم افزار های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که این نرم افزار ها در سیستم عامل اندروید بسیار بیشتر از سیستم عامل IOS است . به تازگی نرم افزار AirDroid برای سیستم عامل IOS عرضه شده است . این نرم افزار که یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای انتقال فایل در سیستم عامل اندروید و ویندوز است با عرضه نرم افزار خود برای گوشی های هوشمند آیفون روش انتقال فایل ها را در این سیستم عامل بسیار آسان تر کرده است . حال به بررسی این نرم افزار برای سیستم عامل IOS  می پردازیم:
لینک دانلود نرم افزار AirDroid برای سیستم عامل IOS
برای انتقال فایل ها تنها کافیست هر دو دستگاه که نرم افزار AirDroid را دارند به یک شبکه اینترنتی متصل کنید . البته اگر اینترنت شما وای فای نیست می توان از اینترنت دیتا و بلوتوث استفاده کرد . حال پس از ورود به نرم افزار می توان در قسمت جستجو ،کامپیوتر و یا دیگر دستگاه های خود را جستجو کرد و به اشتراک اطلاعات پرداخت . ویژگی جالب این نرم افزار این است که برای اتصال نیازی به کابل ندارد و از اینترنت نیز استفاده نمی کند. تنها دلیل متصل شدن به اینترنت برای اتصال دو دستگاه به یکدیگر است . در کنار این ویژگی ها و انتقال آسان اطلاعات ،این نرم افزار سرعت انتقال بسیار مناسبی دارد و می تواند فایل ها را با سرعت 20 مگابایت بر ثانیه انتقال دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها