معرفی یک ربات کاربردی و پرطرفداربرای مطالعه مطبوعات

0
465

معرفی یک ربات کاربردی و پرطرفداربرای طرفداران مطبوعاتکالاسودا- ربات تلگرام Roznameh_Bot@ یک ربات بسیار دوست داشتنی محسوب می شود و به راحتی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما از روزنامه ها و مجلات معتبر قرار می دهد.
امروزه با گسترش نرم افزار های شبکه های اجتماعی رقابت بسیار زیادی میان توسعه دهندگان این نرم افزار ها وجود دارد .به گونه ایی که این نرم افزار ها علاوه بر یک روش به عنوان پیام رسان قابلیت های دیگری نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. نرم افزار تلگرام نیز با داشتن ربات های متعدد و دسترسی آسان برای ساخت ربات این شرایط را برای کاربران فراهم آورده که به راحتی به نیاز های خود دسترسی پیدا کنند.
ربات Roznameh_Bot@ تقریبا تمام روزنامه های پرطرفدار کشور و برخی مجلات را پوشش می دهد. از سوی دیگر دارا بودن روزنامه های خارجی زبان نیز بر محبوبیت این ربات دوس داشتنی افزوده است. این ربات پیشرفت های قابل توجهی داشته است به گونه ایی که در چند مدت گذشته علاوه بر صفحه نخست مجلات  و روزنامه های خارجی زبان تمام صفحات را برای کاربران در قالب فایل PDFقرار می دهد.پیش بینی می شود تا مدتی دیگر نیز برای روزنامه ها هم این قابلیت را ایجاد کند.
کار با این ربات بسیار آسان است:
ابتدا رویRoznameh_Bot@ کلیک کرده و وارد تلگرام می شود وشاخه مورد نظر خود را انتخاب کرده و  سپس  روزنامه یا مجله مورد نیاز خود را از میان روز نامه های موجود انتخاب می کنید .
نکته جالب این ربات است که شما می توانید اجازه دهید که روزنامه های پر بازدید و مورد علاقه خود را این ربات روزانه برای شما ارسال کند. برای این کار گزینه برام بفرست را انتخاب کرده و آن را فعال می کنید. در صورت عدم نیاز همین مرحله را رفته و گزینه غیر فعال کردن ارسال مطالب نیز در همین بخش وجود دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها