معرفی یک نرم افزار ساده برای برش دادن و ترکیب موسیقی و ویدئو

0
425
معرفی یک نرم افزار ساده برای برش دادن و ترکیب موسیقی و ویدئو

معرفی یک نرم افزار ساده برای برش دادن و ترکیب موسیقی و ویدئوکالاسودا- نرم افزار MP3 Cutter یک اپلیکیشن ساده و 12 مگابایتی است که برای سیستم عامل اندروید در استور رسمی گوگل پلی وجود دارد . این نرم افزار می تواند کارهای روزمره خود  برای برش دادن قسمتی از موسیقی و فیلم  و یا ترکیب کردن آن ها با هم را انجام دهد.
در میان نرم افزار های پر تعداد سیستم عامل اندروید برخی نرم افزار های جایگاه ثابت خود را پیدا کرده اند و برخی نرم افزار ها نیز در این مسیر قرار دارند . با پیشرفت دوربین های عکاسی نرم افزار های زیادی برای ویرایش ویدئو ها و کلیپ ها آماده شده است . اما تعداد بازدید کنندگان آن بسیار محدود است . نرم افزار MP3 Cutter را می توان پرطرفدار ترین اپلیکیشن برای برش دادن موسیقی و فیلم دانست .البته توانایی های این نرم افزار به چهار بخش قسمت می شود :برش فیلم ،برش ویدئو و به هم چسباندن فایل های صوتی و تصویری است اما دلیل شهرت این نرم افزار سادگی رابط کاربری آن است و نباید انتظار یک اپلیکیشن حرفه ای را از نرم افزار MP3 Cutter داشت .  حال به بررسی کامل تر این نرم افزار می پردازیم.
لینک دانلود نرم افزار MP3 Cutter
نرم افزار MP3 Cutter می تواند  بیشتر فایل های صوتی WAV ،AAC ،AMR ،3GPP ،3GP ،M4A و MP3 را از نقاط دلخواه برش بزنید  تا برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد .برای این کار کافیست آن قسمت از موسیقی را که نیاز داریم از طریق نمودار موجی مشخص کرده و برش را انجام دهیم . برای برش ویدئو نیز به همین صورت می توان این کار را انجام داد فقط جای نمودار موجی را اسلایدر های تصویر مشخص می کند تا به وسیله آن ها زمان شروع و پایان را مشخص کنیم.
حال قابلیت دیگر این نرم افزار ترکیب موسیقی یا ویدئو است و می توان چند ورودی به نرم افزار داد و یک خروحی تحویل گرفت البته این نرم افزار تنها ویدئو ها یا موسیقی ها را به هم متصل می کند و افکت یا قابلیت های خاصی ندارد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها