چند ترفند پرکاربرد برای جدید ترین محصول شرکت اپل

0
910
یکی از این تغییرات آیفون X حذف دکمه هوم است وبه دلیل ظاهر خاص آیفون X حذف شده است

 یکی از این تغییرات آیفون X حذف دکمه هوم است وبه دلیل ظاهر خاص آیفون X حذف شده است کالاسودا_آیفون X چند روز پیش توسط شرکت اپل با تغییرات ظاهری زیادی به صورت رسمی معرفی شد. یکی از این تغییرات مربوط به حذف دکمه هوم (Home) است، این دکمه که کارایی و عملکرد بالایی داشت به دلیل ظاهر خاص آیفون X حذف شده است .
اکنون سوالاتی  پیش می آید . کارهای قابل اجرا با این دکمه بعد از حذف آن چه می شوند؟ آیا دسترسی به هوم اسکرین یا مشاهده اپلیکیشن های اخیر سخت تر می شود؟ نحوه گرفتن اسکرین شات چگونه است؟
همیشه شرکت اپل برای راحت تر بودن کاربران خود رابط کاربری مناسب تر و آسان تری را بر حسب نیاز های آن ها معرفی و یا به روز رسانی می کند. در نتیجه برای دکمه هوم نیز ایده های جالب داشته است و قابلیت هایی را برای راحتی کاربران اضافه کرده است.

با حذف این دکمه، ژست های حرکتی بیشتری در گوشی مهیا  شده اند که با استفاده از آنها می توانید به راحتی به انجام تمام کارها و وظایف دکمه هوم(Home)بپردازید.
برای دسترسی به صفحه اصلی در آیفون X به نحوه ی زیر عمل می کنیم:
به عنوان مثال زمانی که گوشی های هومند قبلی آیفون داخل یک نرم افزار بودیم برای خارج شدن کافی بود یکبار دکمه هوم دستگاه را فشار دهیم اما در آیفون x برای انجام این کار یک ژست حرکتی ایجاد شده و می توان انگشت خود را از بخش پایینی صفحه به سمت بالا کشید  در نتیجه نرم افزار موجود با یک انمیشن زیبا بسته خواهد شد .
حال به بررسی نحوه گرفتن اسکرین شات در آیفون x می پردازیم :
برای انجام این کار یک روش بسیار ساده در نظر گرفته شده است که تنها می توان با فشار دادن همزمان دکمه کناری) (Side و دکمه افزایش صدا از صفحه مورد نظر اسکرین شات گرفت .
دکمه کناری (Side) جایگزین دکمه پاور است و کاربرد های مختلفی دارد .این دکمه در سمت راست گوشی آیفون X قرار دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها