دستگاه استریل UV سامسونگ با شارژر بی سیم 10 وات

0
32805

سامسونگ اخیراً از یک دستگاه استریل UV رونمایی کرده که می‌تواند گوشی‌های هوشمند، هدفون‌های TWS، ساعت‌های هوشمند و غیره را تنها در 10 دقیقه پاکسازی کند. این محصول در حال حاضر در تایلند، آلمان و کشورهای دیگر موجود است و به تازگی در بازار آسیا در دسترس خواهد بود. نکته جالب در مورد این دستگاه استریل این است که به عنوان یک شارژر بی سیم 10W عمل می‌کند. طبق گفته این شرکت، پس از اتمام فرآیند ضد عفونی، دستگاه به شارژ کردن ادامه می‌دهد.

دستگاه استریل UV سامسونگ

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، دستگاه ضدعفونی کننده UV سامسونگ توسط سامسونگ C&T، شریک Samsung Mobile و (Accessories Partnership Program (SMAPP ساخته شده است. گواهی این دستگاه نشان می‌دهد که قادر است 99٪ باکتری‌ها شامل باکتری ‌ای کولای (E. Coli)، استافیلوکوک اورئوس ، کاندیدا آلبیکانس را از بین ببرد.

می‌توانید از این دستگاه برای ضدعفونی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر 7 اینچی و کوچک‌تر استفاده کنید. این دستگاه ضد عفونی کننده دارای لامپهای ماوراء بنفش دوگانه است، بنابراین دستگاه همزمان از بالا و پایین، دستگاه موردنظر را استریل می‌کند. علاوه بر این، نیازی نیست دستگاه را خاموش کنید، زیرا پس از 10 دقیقه استفاده به طور خودکار خاموش می‌شود.

علاوه بر این، دستگاه ضدعفونی کننده UV سامسونگ از یک پوشش مغناطیسی بهره می‌برد. همچنین دارای یک درپوش لاستیکی است که به راحتی مهر و موم می‌شود.

شما می‌توانید دستگاه ضدعفونی UV سامسونگ را با قیمت 3599 دلار (48 دلار) خریداری کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها