دستگاه تشخیص آلودگی هوا شیائومی چگونه عمل می کند؟

0
668

کالاسودا- دستگاه تشخیص آلودگی هوا شیائومی  به نظر یک گجت ضروری برای مردم به خصوص در زمان هایی که شاخص آلودگی هوا بیش از حد مجاز است . شیائومی سعی دارد تا تمام نیاز های کاربران را به تنها در امور روزانه و گجت های هوشمند برطرف کند این گجت نیز با قیمت ۴۵۰ هزار تومان در بازار ایران عرضه می شود .

دستگاه تشخیص آلودگی هوا شیائومی کار خود را از ابتدای روز شروع می کند و این اجازه را به کاربران می دهد تا از هوای تازه لذت ببرند و با انرژی آغاز به کار کنند. این دیوایس در طول روز، به شما می گوید هوای تازه و تمیز در خانه جریان دارد.

شاخص PM2.5 مقدار ذرات معلق را با کمک یک سنسور تجزیه و تحلیل می کند و آن را به به صورت عددی بر روی صفحه نمایش تعبیه شده در این دستگاه نشان می دهد. بر روی صفحه نمایش یک خط کوتاه که دارای سه رنگ سبز، نارنجی و قرمز، که نشان دهنده سه سطح آلودگی است – مطلوب، خوب و ضعیف نمایش داده می شود

دستگاه تشخیص آلودگی هوا شیائومی با وجود داشتن یک مکانیزم بسیار دقیق، سیستم کنترل ساده ای دارد. تنها با یک دکمه فیزیکی در بالای دیوایس می توانید تمام این کارها را انجام دهید: دستگاه را روشن / خاموش کنید، حالت ها را تغییر دهید تا زمان و نمایش وضعیت کیفیت هوا را نشان دهد.

این قطعه کوچک از تجهیزات هوشمند به طور خودکار داده ها را جمع آوری می کند، زنگ هشدار را در صورت بد بودن کیفیت هوا به صدا درمی آورد و با سبک زندگی شما تنظیم می شود. زمانی که بیرون از منزل هستید، از راه دور کیفیت هوای آپارتمان خود را بررسی کرده و قبل از اینکه به خانه برسید، هوا را تصفیه کنید.

دستگاه تشخیص آلودگی هوا  با اطلاع رسانی مناسب، نه تنها خانواده شما را از ذرات PM2.5 مضر محافظت می کنند، بلکه آنها را از فرمالدئید، آلرژن ها، دود، مواد شیمیایی و گرد و غبار نیز حفظ می کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

 
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها